Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:05

Bhriseis *\%/* Neroo *\%/* Jullie zijn goed bezig! Mooie resultaten hoor.

Bzoem :(:) Dat is gewoon klote. Heel veel sterkte.

Vandaag geprobeerd vroeger op te staan om een stuk te gaan fietsen. Zonnetje schijnt, de wind is een heel stuk minder *\o/* Het is een heerlijke dag!
Ik heb trouwens energie voor 10, ben bijna geneigd om 2x te shredden. Maar misschien kan ik beter een andere workout pakken.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:06

Bhriseis: heb jij dan ook echt alle dvd's of heb je ook van die programma's YouTube filmpjes?

Cemlys

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:10

Ik ben ook benieuwd wie de dvd's heeft en of die veel extras toevoegen, of je genoeg hebt aan 10 dagen level 1 en daarna 10 level 2 enzovoorts.
Dag 2 zit er op hier, minder vermoeide spieren erna dan gister vind ik zelf. ik zweet wel een beetje meer haha. Ik krijg in de eerste 10 minuten heel erg last van verzuring, kan dan ook een bepaalde oefening echt niet aanhouden. maar daarna gaat het eigelijk prima en doe ik ze allemaal uit. maar dat zal wel verbeteren gok ik. Nu even lekker onder de douche, en wat reflexspray op mn scheenbenen, of daar heb ik binnen de kortste keren last van, al hoop ik van niet.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:12

Ben ik de enige die ontzettende pijn in m'n knieën krijg van level 2?
Heb nu een aantal van die oefeningen vervangen door abs oefeningen. Heb sowieso wel zwakkere knieën, maar had er in level 1 veel minder last van ...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:13

Bedankt Rebel! Geniet van die mooie dag in combinatie met je energie *\o/*

@ Evony: ik kan een internetkabel in de tv doen en keek dan gewoon via youtube. Dus shred klaar, twee glazen water drinken en hoppa, weer aan de slag ~~}> Tijdens de warming up was ik altijd een beetje moe, maar daarna ging het altijd prima. Elke keer had ik in gedachten 'nou ik stop gewoon als ik geen zin meer heb', maar ik maakte het altijd netjes af. En daardoor werd de shred op zich minder saai, want na een paar dagen was ik die filmpjes best moe soms :=
Maar de eerste tien a twintig dagen deed ik enkel de shred, en daar boekte ik op zich al voldoende resultaat mee, dus het is absoluut geen must om er iets bij te doen.

Donatello86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:17

Gister helaas niet meer geshred, had zo pijn in me buikspieren van 1e dag level 2 dat ik echt geen pushups ect kon doen :( Bij deel 1 in het begin waren het mn armen en benen die verschrikkelijk pijn deden ) Vanavond er weer hard tegenaan!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:28

Ik kom me ook melden!
Heb 4,5 maand geleden een zoontje gekregen en mag ivm borstvoeding nog niet op dieet, dus ik moet iets anders doen. :D
Vanmorgen begonnen, vond sommige dingen vrij zwaar en andere dingen juist heel erg meevallen. Ben heel benieuwd!

Vroeg me overigens wel af wat jullie hierbij nog aan sport doen? Ik ga normaal gesproken 2 a 3 keer per week naar de sportschool voor cardio, moet ik dat nu ook nog doen? :o

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:30

Nadir: ik voetbal ernaast en fiets op de hometrainer.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:33

Fanatiek hoor!
Ik hoop dat ik dat zelf ook kan volhouden...

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:36

Nadir schreef:
Ik kom me ook melden!
Heb 4,5 maand geleden een zoontje gekregen en mag ivm borstvoeding nog niet op dieet, dus ik moet iets anders doen. :D
Vanmorgen begonnen, vond sommige dingen vrij zwaar en andere dingen juist heel erg meevallen. Ben heel benieuwd!

Vroeg me overigens wel af wat jullie hierbij nog aan sport doen? Ik ga normaal gesproken 2 a 3 keer per week naar de sportschool voor cardio, moet ik dat nu ook nog doen? :o

Ik dans ernaast. Op de avond dat ik dans shred ik niet.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:38

Ik zou daar gewoon mee doorgaan Kim.
Als je spierpijn hebt misschien even wat minder fanatiek?
Ik loop nu ook wat minder dan ik deed.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:41

Ja precies, wil het lopen op de loopband wel blijven doen eigenlijk. En dan als ik terug kom nog even een workout ofzo :j

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:59

Cardio ernaast kan toch nooit kwaad lijkt me?

De foto's van Bhriseis laden niet op m'n telefoon, jammer want ben super benieuwd! en Neroo WOW!! Wat góéd!! En dan moet je nog een paar dagen! Hoe lang is de operatie van de gastric bypass geleden?

Ik ben benieuwd of het resultaat ook te zien is aan de binnenvetjes van jullie bovenbenen? die zou ik bij mijzelf zoooo graag weg/minder/strakker willen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:06

ik ook -O- maar er is hoop *\%/*

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:17

jeeej dag 5 achter de rug. avndaag wilden mn armen niet zo goed :( maar verder gaat het erg lekker!

strakjes nog even mn veels te hypere pony temmen (goede cardio oefening :P) en vanavond nog 20 in hoepelen. vind het best!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:18

Thanks ymke :D! Operatie was 1 oktober, sinds toe. 27 kilo kwijt

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:34

Ymke schreef:
Cardio ernaast kan toch nooit kwaad lijkt me?

Nee maar de vraag is ook meer of ik dat qua tijd ga redden en of ik wel puf heb om dat ook nog te doen. :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:40

Alles redelijk gelezen, maar niet alles onthouden! Wel meegekregen dat een aantal al veel cm kwijt zijn! Goed bezig!

Ik dans en rijd paard natuurlijk, op de dag dat ik dans, shred ik niet, dat is voor mijn lichaam te veel dat weet ik nu al..

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:49

Jeetje ik eet één dropje (griot). Wat smaakt dat raar :+

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 14:31

Sterkte bzoem!

Ik moet zeggen dat ik erg veel moeite heb met gezond eten.. Denk ook dat ik hierdoor niet zo veel resultaat zie als ik zou willen. Maar dit kan ook zijn doordat ik niet heb gemeten (waar ik nu van baal) en geen concreet bewijs heb. Het is lastig om te kunnen eten zoals ik wil, omdat ik nog bij mn ouders woon. Ik heb brood en aardappels al uit mn dieet gehaald en eet veel yoghurt en andere eiwitbronnen.

Ook eet ik best onregelmatig.. dat zal ook wel niet bijdragen.. nog 1x level 2 en dan aan level 3 beginnen :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 14:35

Sannx, misschien is bodieboost dan wat voor je? Heel gemakkelijk te combineren...volg het zelf ook en is absoluut niet lastig om vol te houden (ook ben ik net deze week begonnen) maar verwacht geen problemen eigenlijk....

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 14:40

Ik zal het eens googlen rena! Wat houdt t ong. in?

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 14:45

sannx94, wat eet je dan wel aan koolhydraten? Want die heb je ook nodig.. je hersenen werken daarop.

Ahh shred viel me zo erg mee! 2 rustdagen waren wel goed voor m'n knieen. Heb de boosdoener gevonden, de jumping lunges. Plus het is best veel springen. Opbouwen met hardlopen doe ik wel als ik een programma kies met rustdagen.

Maar ik heb álles volgehouden op nathalie-style! :D

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 14:54

Ik merk eigenlijk al binnen 2 dagen al dat mijn benen weer strakker beginnen te worden. Dat had ik niet zo snel verwacht, maar die spieren waren altijd al getraind dus zullen ook wel weer makkelijker aansterken.

Nero wat een super resultaten!

Bzoem sterkte :(:)

Marit schreef:
Tip tegen spierpijn, niet meteen na het shredden gaan liggen. Juist meteen een warme douche en daarna nog zorgen dat je iets actiefs doet zoals boodschappen doen of nog naar je paard. Dat scheelt ontzettend!

Paard rijden na het schredden vond ik zelf minder prettig, maar inderdaad douchen en daarna in beweging blijven scheelt een hoop :j

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 14:57

Bzoem schreef:
sannx94, wat eet je dan wel aan koolhydraten? Want die heb je ook nodig.. je hersenen werken daarop.

Ahh shred viel me zo erg mee! 2 rustdagen waren wel goed voor m'n knieen. Heb de boosdoener gevonden, de jumping lunges. Plus het is best veel springen. Opbouwen met hardlopen doe ik wel als ik een programma kies met rustdagen.

Maar ik heb álles volgehouden op nathalie-style! :D

Uuhm ben niet zo thuis in de koolhydraat en eiwitten enzo. Ik haal t allemaal van de verpakking. Maar ik drink één glas limonade per dag, af en toe een aardappel als ik erg honger heb. Eet erg veel fruit. Dus wat dat betreft..