Bzoem

Vandaag geprobeerd vroeger op te staan om een stuk te gaan fietsen. Zonnetje schijnt, de wind is een heel stuk minder

Ik heb trouwens energie voor 10, ben bijna geneigd om 2x te shredden. Maar misschien kan ik beter een andere workout pakken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nadir schreef:Ik kom me ook melden!
Heb 4,5 maand geleden een zoontje gekregen en mag ivm borstvoeding nog niet op dieet, dus ik moet iets anders doen.
Vanmorgen begonnen, vond sommige dingen vrij zwaar en andere dingen juist heel erg meevallen. Ben heel benieuwd!
Vroeg me overigens wel af wat jullie hierbij nog aan sport doen? Ik ga normaal gesproken 2 a 3 keer per week naar de sportschool voor cardio, moet ik dat nu ook nog doen?
Marit schreef:Tip tegen spierpijn, niet meteen na het shredden gaan liggen. Juist meteen een warme douche en daarna nog zorgen dat je iets actiefs doet zoals boodschappen doen of nog naar je paard. Dat scheelt ontzettend!
Bzoem schreef:sannx94, wat eet je dan wel aan koolhydraten? Want die heb je ook nodig.. je hersenen werken daarop.
Ahh shred viel me zo erg mee! 2 rustdagen waren wel goed voor m'n knieen. Heb de boosdoener gevonden, de jumping lunges. Plus het is best veel springen. Opbouwen met hardlopen doe ik wel als ik een programma kies met rustdagen.
Maar ik heb álles volgehouden op nathalie-style!