Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pluche_pluus schreef:*oohh* het kriebelt weer.....![]()
Zit nu al afgelopen periode met een iets in mijn hoofd,
wil iets op mijn voet, wat sierlijks.
Wil weer iets van een kat terug laten komen
En ik wil een uil erbij!
nou, dit gecombineerd ....
Een boom op mijn kuit, waarvan de ene vol in bloei is, en de andere helft in winter/herfst stijl met een kat op een tak.
De uil komt dan in zo'n gat in het midden.
En de wortels lopen door over mijn voet.
![]()
En nu nog zeker weten!
Kirja schreef:Maartje, 2 jaar geleden is mijn moeder geheel onverwacht overleden door een hersenbloeding.. dat heeft me toch echt wel leren beseffen dat het niet zo vanzelfsprekend is allemaal.
Maartje1990 schreef:Kirja schreef:Maartje, 2 jaar geleden is mijn moeder geheel onverwacht overleden door een hersenbloeding.. dat heeft me toch echt wel leren beseffen dat het niet zo vanzelfsprekend is allemaal.
wat heftig zeg, herkenbaar helaas. Mijn moeder leeft nog, maar is wel ongeneeslijk ziek (kanker). Dus ik zit er ook aan te denken om tezijnertijd nog iets van 'carpe diem' oid op m'n arm te laten zetten.
lieveli schreef:`
Het is zonder puntjes. Ik heb een chai op mijn onderarm gezet toen mijn vader beter was geworden. Voor mij toch wel mijn dierbaarste tatoeage.
Maartje1990 schreef:lieveli schreef:`
Het is zonder puntjes. Ik heb een chai op mijn onderarm gezet toen mijn vader beter was geworden. Voor mij toch wel mijn dierbaarste tatoeage.
dankje!
Hoeveel zou dat om en nabij kosten als ik dat zeg maar op m'n 'hele' binnenkant van m'n onderarm zou willen laten tatoeëren? (ga er nog héél goed over na denken of ik dat wel zou willen).
Maartje1990 schreef:lieveli schreef:`
dankje!
Hoeveel zou dat om en nabij kosten als ik dat zeg maar op m'n 'hele' binnenkant van m'n onderarm zou willen laten tatoeëren? (ga er nog héél goed over na denken of ik dat wel zou willen).
mel86 schreef:Loop alweer een tijdje met een nieuw idee voor op m'n bovenarm rond.
Een giraffe, nek+kop in deze stijl, maar wel met kleur.
http://25.media.tumblr.com/c6d32b40df11 ... o1_500.jpg
Dat alles met een art nouveau omlijsting waar onder twee theelepeltjes in verwerkt zijn.
Dusss... De eerste euro's zijn gespaard maar naar verwachting gaat dat deze keer langggzaaam
_Mondy_ schreef:Wat vinden jullie ervan ? Ik heb eens door de foto's zitten bladeren en vind het persoonlijk niet echt iets..maar kan er mn vinger niet op leggen waarom niet.
Pimpelpaard schreef:Zijn er niet onderhand genoeg geïnteresseerden om hem twee weken aan één stuk in Nederland aan het werk te houden?