Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 12:57

Huh ik zag ergens 7,50 staan.

Zal ik wel verkeerd gekeken hebben!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 12:58

Klopt als je onder de 49 euro blijft ;) maar ik zat op 62 O:)

ontherun

Vind 5 euro idd nog meevallen vanuit Milaan! Betaal je hier ook al snel als het pakketpost wordt.
_O- Ik kom ook al makkelijk aan 70 euro als ik mijn mandje ga vullen *nietafrekenennietafrekenen* Onder de 49 euro is het dus 7,50?
Laatst bijgewerkt door ontherun op 30-05-14 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

oooh! vandaar

Ik blijf wel onder de 49. Ik ga sparen voor Sephora/kat von D maar dan moet ik even een creditcard van iemand zien te lenen. :Y)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 13:00

Het gevaar als je dus zo'n stom plastic ding hebt wat zich credit card noemt... wordt nog gemakkelijker om in het buitenland te bestellen

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 13:01

Ja dat klopt, ik heb er geen 1 dus het gaat nog niet zo makkelijk voor mij :)

Volgens mij kost zo'n ding 4 euro per maand of niet?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 13:06

*Komt even binnen vallen*

Voor het creditcard probleem kun je ook een prepaid creditcard aanschaffen. De aanschaf van zo'n kaart is een eenmalig bedrag en verder kun je er zelf een bepaald bedrag opzetten en dat dus uitgeven.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 13:14

Serieus?! Tell me more!!!!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 13:25

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:41

lol ik kan echt niks van dat liplezen maken _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:49

Bij mij op werk doen die filmpjes het niet. Thuis maar eens proberen :)

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:56

Sorry dat ik hier even kom binnenvallen, maar welke kwast gebruiken jullie voor jullie wenkbrauwen?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:59

Jezus dan heb je 'm eindelijk krijg je een vraag _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:32

Dyphusion schreef:
Sorry dat ik hier even kom binnenvallen, maar welke kwast gebruiken jullie voor jullie wenkbrauwen?

Ik gebruik een grote angled eyeliner brush van de Hema. Tenminste, geloof dat hij officieel bedoeld is voor eyeliner, maar daar is hij veel te groot voor.
Anyway, zo eentje:

Afbeelding

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:50

Ik heb officieel een oogschaduwkwast voor mijn wenkbrauwpoeder :') Nou issie ook wel erg klein voor oogschaduw, maar goed. Is er eentje van de douglas. Zo een als emma heb ik trouwens ook voor wenkbrauwen, ligt aan mijn dag welke ik fijner vind.
Geen idee wat mijn creditcard kost Deijs, geloof dat ik iets van 32 per jaar betaal. Heb wel de goedkoopste en simpelste.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 16:24

xNavatu schreef:
Jezus dan heb je 'm eindelijk krijg je een vraag _O-

_O-

Is het gelukt dames?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 16:28

Dyphusion schreef:

Ik gebruik deze van Anastasia:
Afbeelding

Eigenlijk voldoet elke kwast met schuinafgesneden haren wel, zolang de haartjes meer niet te breed op de kwast staan.

Deijs schreef:
Ja dat klopt, ik heb er geen 1 dus het gaat nog niet zo makkelijk voor mij :)

Volgens mij kost zo'n ding 4 euro per maand of niet?

Die van mij kost volgensmij een keer per jaar iets, maar hoeveel weet ik niet. Niet veel iig, rond de €12 geloof ik. Alleen ik vermijd liever zoveel mogelijk om dingen met de cc te kopen, omdat het pas een hele tijd later allemaal in 1 keer wordt afgeschreven. Zo'n prepaid kaart lijkt me ook handig!

Ik vind Kiko wel leuk, maar niet geweldig. Bij mijn vriend in de straat zit er 1 dus ga er geregeld langs als ik er ben :P , maar geef meestal max €30 uit denk ik (maar dan heb je ook best veel bij Kiko :D ). Ik koop er vooral oogpotloden, eyeliners en nagellakjes. Oogschaduw heb ik er nog nooit gekocht, dit klinkt vast heel stom :P , maar qua oogschaduw en lipsticks (en foundations, bronzer, poeders etc) koop ik eigenlijk alleen maar high end.
De oogschaduwdoosjes van de zomer collectie zien er trouwens wel superleuk uit! Ik had een potlood ervan gekocht en die zat ook al in zo'n mooi doosje. <3

Djilna, hoe bevallen die oogschaduws van dat refill palette? Zie er altijd wel superveel kleurtjes van en ben ook altijd wel benieuwd ernaar maar nog nooit uitgeprobeerd.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 16:37

Ah bedankt Loose!
Word het pas later afgeschreven? dat is wel een nadeel ja.. dan ben je later misschien opeens een hoop kwijt in 1x dat is dan best shocking :')

Zijn er kiko winkels in NL?! wist ik niet joh!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 16:39

Ik heb ze alleen geswatched en dat lijkt goed. Heel zacht, maar niet korrelig van structuur en veel pigmentatie die volgens mij goed te vervagen en blenden is. Ik zal ze van het weekend eens uittesten en dat laat ik het weten :)

Die van de limited edition Bad Girl? schijnt erg goed te zijn. Althans Lisa Eldridge gebruikte hem in een Youtube tutorial vd week en die vond hem erg fijn.
http://www.kikocosmetics.eu/make-up/eye ... KM00309001

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 16:43

Deijs schreef:
Ah bedankt Loose!
Word het pas later afgeschreven? dat is wel een nadeel ja.. dan ben je later misschien opeens een hoop kwijt in 1x dat is dan best shocking :')

Zijn er kiko winkels in NL?! wist ik niet joh!

Ja bij mij een keer per maand, dan is het idd best een schok. :P Ik probeer altijd maar één keer per maand mij CC te gebruiken, want anders kan het behoorlijk oplopen. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik hetgene wat ik besteld heb ook echt al gekocht heb, en dan heb je het al lang in huis maar dan heb je het uiteindelijk dus nog niet betaald dus doordat het dan nog een hele tijd op je bank staat geef je het ook makkelijker weer ergens anders aan uit.

Nee niet in Nederland helaas, zou denk ik wel goed lopen hier. :D Mijn vriend woont in Italie.

Djilna: Ben benieuwd hoe ze in actie bevallen! Ik bedoelde een ander paletje, zal ff zoeken. edit: Deze: http://www.kikocosmetics.eu/make-up/eye ... KC02403091 De deksel van het paletje heeft net zo'n opdruk als het doosje. Ze waren ook in verschillende kleuren.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 16:47

Ah zo werkt het! Ik ga er eens over nadenken!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:25

Leverage schreef:
Ik ben opzoek naar een visagist voor mijn fotogrfaie eindexamen, iemand die het leuk zou vinden om mij te helpen als visagist? :) Shoot vind plaats op donderdag 5 juni in Den Bosch.

Djilna schreef:
Leverage wat leuk!

Nou, nee.. Ik moet iemand hebben die de make up van mijn model kan doen maar ik kan niemand vinden.. Op oproepjes reageert niemand, op privé berichtjes ook niet.. -O- Nadeel is ook nog eens dat ik verplicht ben een visagist te regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:39

Ik had het met alle liefde voor je willen doen, ware het niet dat ik echt intens slecht ben in het aanbrengen van make-up bij anderen dan mezelf... -O-

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:45

Hier ook idd. Kan het niet bij anderen :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:46

Heb het laatst nog geprobeerd, dacht even een mooie smokey eye te maken bij een vriendin voor een feestje. Uh... Nee :')

Zag dat je nog wel een model zocht, daar zou ik je eventueel wel mee kunnen helpen. Ligt eraan wat je specificaties zijn en of je speciale outfits oid in gedachte hebt, ik ben namelijk niet de slankste. Kan wel zelf m'n makeup doen :')