Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juliette61 schreef:Niemand een tippie?
Als het een rare tip is kan 't ook via PB
Mirjamsel schreef:Ik heb een paar maanden terug een andere versie van mijn pil gehad.. Wisselt soms wel eens omdat de "neppe" dan goedkoper is ofzo.. Maar nu heb ik weer hele heftige pijnen als ik ongesteld ben en ik heb ook het idee dat ik door deze pil aangekomen ben (kan ook wat anders zijn, maar ik ben de afgelopen tijd juist gezonder gaan eten. Ik probeer af te vallen en er gaat gewoon niks af, heel frustrerend). Ik wilde sowieso al aan een andere pil, omdat ik me door deze pil heel moe voel, chagrijnig ben en veel acne heb..
Heeft iemand een tip voor een pil die niet je gewicht beïnvloedt en misschien ook nog tegen de acne werkt? Het liefst zou ik helemaal stoppen, maar dat is geen optie
BlondCowgirl schreef:Haha ja logisch dat je ff moet wennen. Ik vind het al stoer dat je meteen tampons durft te gebruiken! En ik zou toch echt ff langs de HA gaan (als je er echt last van hebt dan, maar lijkt mij wel). Hij heeft miss nog wel andere tips en mocht hij toch de pil aanraden dan kun je daar nog over nadenken. Zo'n adviesgesprekje is gratis (nouja wordt betaald door de verzekering) en vrijblijvend en dan weet je in elk geval waar je aan toe bent! En als je je moeder mee neemt hoort die ook meteen dat de pil eventueel op doktersadvies is.
Elin_ schreef:Spiraal klinkt erg goed, ben wel geschrokken van sommigen gevallen waar het slecht uitpakte maar dat heb je overal
Hoor ook veel mensen over acne dat kwam na plaatsing spiraal
Ik heb de microgynon 50, nooit pukkels..zou ik dat door spiraal wel opeens kunnen krijgen?