Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_Orumster schreef:@Dieuwke dank voor het informeren! Heb je jouw volgende order vervroegd ? Gaan andere distributeurs niet over op de hernieuwde pennen?

Voor de rest van het jaar denk ik
Dacht, zal ze maar afhalen zolang er een golden dose inzit.. ze zijn met vervaldag 04/27 en 05/27 , mijn volgende pennen zullen er zonder zijn, maar misschien heb ik er dan geen meer nodig
ivy_power89 schreef:Ik heb inmiddels de Mounjaro pen kunnen halen (nog de "oude" model zoals ik hier kan zien)![]()
Ben uiteraard meteen begonnen smiddags, maar op wat hoofdpijn de volgende ochtend na, merk ik werkelijk helemaal niets....... maar echt helemaal niets........
Is dat normaal?
ivy_power89 schreef:Ik las ook iets over dat iemand hoopte dat een arts het wilde voorschrijven en dat het dan in de portomonee zou schelen.
Naar wat ik begreep (en ik kan er natuurlijk naast zitten!) is dat dit een medicatie is die niet zomaar vergoed wordt zonder duidelijke indicatie én nadat er al andere medicatie voorafgaande is geprobeerd. En dat heeft met name te maken met diabetes en de medicatie trap die hiervoor bestaat.
Al vind ik het ongelovelijk dat iets als een GLI wel vergoed wordt door de verzekering, en wat echt zulke bizarre onzin is, en waar men echt niet zoveel kilo's mee afvalt dat het zoveel oplevert voor de verzekeringsmaatschappijen. maar de afvalmedicatie's bewezen wél!
F_Orumster schreef:ivy_power89 schreef:Ik heb inmiddels de Mounjaro pen kunnen halen (nog de "oude" model zoals ik hier kan zien)![]()
Ben uiteraard meteen begonnen smiddags, maar op wat hoofdpijn de volgende ochtend na, merk ik werkelijk helemaal niets....... maar echt helemaal niets........
Is dat normaal?
Ik ook geen bijwerkingen, verschil eetlust merkbaar volgens mij vanaf de 2e dag.
ivy_power89 schreef:Ik las ook iets over dat iemand hoopte dat een arts het wilde voorschrijven en dat het dan in de portomonee zou schelen.
Naar wat ik begreep (en ik kan er natuurlijk naast zitten!) is dat dit een medicatie is die niet zomaar vergoed wordt zonder duidelijke indicatie én nadat er al andere medicatie voorafgaande is geprobeerd. En dat heeft met name te maken met diabetes en de medicatie trap die hiervoor bestaat.
Zonnetje81 schreef:Iemand die het gewoon gebruikt om door te vreten en makkelijk af te vallen is anders maar die zijn er weinig. En ja ik ken er een die dan zegt ja heb net 5 hamburgers bij de mac gehaald en die van de zwarte markt mounjaro haalt. Nu klaagt dat er niks gebeurd. Ik heb netjes gezegd dat met haar voeding een hoop winst is te behalen en dat beaamde ze.