Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Jammer dat je niet zo lekker in je vel zit. Het is inderdaad heerlijk weer om te lopen vandaag!
Wat kun je jezelf in de weg zitten soms hè? Heel herkenbaar en zo te lezen pak je het goed aan. Genieten is het belangrijkste, maar dat vergeten we denk ik allemaal wel eens.
De (ongepland drachtige) minimerrie en onze Friese puber was een lastige match en na lang wikken en wegen hebben we een andere plek voor haar gezocht. Zelf hebben we een 2-jarige Pipi Langkous pony ervoor teruggekocht. Hij is nu 1.20 en echt heel leuk. En ze kunnen het ook nog eens goed vinden samen.
Weer een halve in the pocket

En fijn dat je weer een halve in the pocket hebt. Het weer was er goed voor de afgelopen dagen.
MuSLi schreef:Goed bezig @Tiggs. Je hebt al flinke vooruitgang gemaakt dus. Het is een kwestie van volhouden en vaak herhalen, uiteindelijk wordt het echt makkelijker. Anders zouden wij ook niet meer gaan hoor
Ik had april in gedachten
Leuk vooruitzicht!
. Ik moet ook maar ergens beginnen inderdaad. Maar heb wel enorm veel respect voor de afstanden die jullie halen hoor. En voor nu zeg ik dat ik blij ben als ik 5 km kan lopen, maar wie weet verandert dat ook nog wel.
. Heerlijk.
op de planning. Afgelopen zaterdag hebben we uiteindelijk 6,5 km gelopen, maar dat is inclusief in en uit wandelen. De training duurt anderhalf uur en daar zit dus inlopen, uitlopen, warming up, core stability en rek en strek oefeningen bij. We gaan gewoon lekker door. Met dit weer is dat geen straf