Wat een mooie spin en licht. Leuk dat het een bijzondere is.
Jaa met z'n allen aan de wandel! Ik wil nog altijd eens alleen met de poezen in een klein tentje proberen te kamperen en kan alle kanten uit met de auto, dus jullie reopen maar
Vriend en ik hebben vandaag zo'n 9 km in de stad gelopen. Pfft, niet ons ding maar wel goed geslaagd gelukkig
Ik ben vandaag nog een laatste dagje aan het werk deze week. Ben eindelijk weer een beetje bij met m'n werk. Leve een rustige vakantieperiode haha. M'n rugzak al klaar gezet voor m'n wandelweekendje. Heb er echt zin in.
Sure_lee
Geplaatst: 06-05-22 10:35
Fijn dat je weer een beetje bij bent faringo. Geniet van je wandelweekendje!
Wie zijn er allemaal voor in om een concrete datum af te spreken om samen te gaan wandelen? Lijkt mij wel leuk om met een clubje op pad te gaan. Sure-lee - Shirley
Ik heb vanmorgen een rondje hardgelopen en vanmiddag ongeveer hetzelfde rondje bos gelopen. Weer zo'n 9km in de benen. Ik wilde beide honden meenemen vanmiddag maar toen ik de lab had aangelijnd ging hij heel demonstratief languit in de schaduw in de tuin liggen. Was geen beweging in te krijgen, dus ik ben alleen met de mini gegaan
Goed bezig goof! Hihi luie lab vandaag. Hij vond het vast te warm. Gelukkig wil die kleine wel lekker op pad.
MarlindeRooz
Geplaatst: 06-05-22 18:03
Hahaha fantastisch die labrador die geen zin had!
Ik ben vandaag met poedel en vriend wezen wandelen! Zelfs 2x een zwijntje gespot!
Het was zo heerlijk weer! En net een telefoontje gekregen dat ik ben aangenomen ergens waar ik heeeel graag wilde werken en wat ook goed is voor m’n CV! EN lekker pizza gegeten dus mijn dag is top! Ik huppel zo door de Lidl heen.
Gefeliciteerd! Klinkt inderdaad als een prima dag en leuk dat je zwijnen zag. Ik heb serieus deze 2 weken nog niks gespot tijdens het wandelen. Ik ben echt oprecht verbaasd en teleurgesteld
Ja, die lab kan prima communiceren, de grapjas. Denk dat hij het inderdaad te warm vond, maar ik vond hem ook wat stijf ogen vandaag. Morgen beter!
lizard
Geplaatst: 06-05-22 19:06
Mooie foto's weer van jullie.
Hier Niet gewandeld,maar geprobeerd wat aan de tuin te doen.
Samen wandelen lijkt mij ook leuk.
Ik geloof Alleen dat jullie wat langere afstanden wandelen Dan ik.
Wat gaaf MarlindeRooz. Een baan, pizza, 2 zwijtjes, een poedel en een vriend op bezoek, dus natuurlijk wordt er van blijdschap gehuppeld door de lidl. EN! Je foto's zijn ook nog eens leuk.