Ann schreef:
Dankje! Ik ga het even doorlezen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik nu met die verhalen over AZ ook wel denk, laat die Pfizer maar hier, geef de AZ maar weg voor daar de oudere.
Femke_Tweety schreef:Ik zou het niet gek vinden als AZ uiteindelijk wel gezet mag worden, maar alleen bij mannen.
Die bloedplaatjes/trombose problemen lijken eigenlijk nagenoeg alleen maat bij vrouwen zo ongeveer in hun vruchtbare jaren voor te komen tot nu toe?
secricible schreef:Ik zou gewoon geen vaccin nemen Karuna. Levensgevaarlijk voor jou. En covid heb je al 4x goed doorstaan ofzo? Lijkt me duidelijk dan.
elnienjo schreef:anjali schreef:Ik zag die viroloog Ab Osterhaus in een interview op de tv en toen men hem vroeg of hijzelf al gevaccineerd was zei hij nee! Ik vond dat best apart eigenlijk,hij zit toch de hele dag tussen die spullen.
Vind dat wel bizar inderdaad.
anjali schreef:Ik zag die viroloog Ab Osterhaus in een interview op de tv en toen men hem vroeg of hijzelf al gevaccineerd was zei hij nee! Ik vond dat best apart eigenlijk,hij zit toch de hele dag tussen die spullen.