xLoki schreef:Hier voor de 2e x covid... Vorig jaar februari al covid gehad (milde klachten), vervolgens gevaccineerd en geboosterd, en jahoor, avondje carnaval en weer covid.
Dit keer zijn de klachten een stuk heviger dan de vorige keer. Verbaast me wel ergens, gezien ik de vorige keer heel weinig last had en daarna volledig gevaccineerd ben.
Het begon bij mij met keelpijn, daarna snotteren, koorts en amper op m'n benen kunnen staan (draaierig/moe). Nu vooral flinke hoestbuien (waarbij ik soms bijna over m'n nek ga en geen lucht krijg) en heel verkouden. Hopelijk is het snel over!
Vervelend zeg! Misschien iets te maken met de besmettingsgraad, zeg maar de hvh deeltjes waar je besmetting nee begint ofzo?
Hier is het ook afzien. Dag 4 met klachten. M'n Mond doet pijn, m'n tanden, tandvlees. Heel naar en niets helpt. Het zal wel uit m'n sinus komen, dat m'n holten ontstoken/verstopt zijn. Maar het is echt een nare pijn en gevoel en kan ook zo weinig er tegen doen. De hoest is wel iets minder, maar in plaats daarvan nu niesbuien. Ik baalde dat ik deze week niet kan sporten, maar m'n bovenlichaam heeft echt workouts met al dat hoesten en niezen, dus die blijft op peil moet ik maar denken

Volgens mij ruik ik ook bijna niets meer. Proeven gelukkig nog wel.
MN paard moet wandelen, vanmiddag 20 minuten gewandeld. Qua energie ging dat wel, maar die pijn in m'n holtes en mond is echt niet te doen eigenlijk.... Maar ja, ze moet ook niet stilstaan nu, best cruciaal dat ze blijft bewegen dus even doorbijten.... Hop heel hard dat het morgen alweer iets beter gaat.