Verslavend is het he?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
njiloj schreef:Wat een hoop nieuwe platen en plannen komen er hier langs zeg!
Leuk om te zien dat iedereen er zomer bezig is, haha!
Ik ga zaterdag samen met m’n vader naar een walk-in Flashday (met japanse ontwerpen) in een shop waar ik nog nooit ben geweest. (Wel goede dingen over gehoord)
En zoals sommige nog weten, ben ik bezig geweest om een portret van mijn hond te laten zetten. (Korte samenvatting: in 2019 al een afspraak gemaakt en onderweg naar de tattooeerder ging mijn auto stuk. Aangezien deze artiest niet in de buurt zit, (Madrid) en mn auto kapot ging in Barcelona, toen de afspraak moeten cancellen. Vervolgens nieuwe afspraak gemaakt een jaar later toen hij als gastartiest in Frankrijk aan het werk was, en 2 weken voor de afspraak kwam Corona en ging alles in lockdown, dus weer mislukt)
Nu komt deze artiest gewoon naar Nederland in september! Als alles meezit kan ik eind van de maand eindelijk mn hond laten vereeuwigen![]()
En over 2 weken heb ik nog een afspraak staan om verder te gaan met m’n sleeve. De vos die daar staat is zo goed als klaar, dus die maken we af en we gaan aan de binnenzijde beginnen met een jackalope.
3 tattoos in een maand, ik ben benieuwd, haha!
Needje schreef:Nayomie schreef:Mooi! Zoiets was hier ook ooit een wens, maar helaas niet het lichaam ervoorBij jou staat het heel tof, mooi gezet ook!
Hoezo niet het lichaam voor?
Je hebt toch een huid?
Waar huid zit kan getatoeëerd worden