Whoo jeetje die jongen is echt erg Hij wil een tattoo maar kan niet tegen de pijn en dat iemand hem aanraakt... Sjonge jonge Die artiest heeft anders knap geduld..
Anoniem
Geplaatst: 05-04-18 09:19
Ik heb hardop gelachen En dieeeep respect voor die artiest
Ik heb ook spijt van mijn eerste tattoo. Super slecht gezet ook. Is nog niet gecoverd, maar wil ik wel. Had samen met shennaki een idee gemaakt. Moest alleen even sparen. Helaas werkt shennaki niet meer.
Als ik bij Amanda ben zal ik ook eens vragen naar de mogelijkheden
Fem
Geplaatst: 05-04-18 09:25
Die is echt al heel oud. Ik denk dat ik die jaren geleden al wel eens voorbij heb zien komen.
Ik zou echt stoppen en zeggen dat hij een andere keer terug komt als hij fatsoenlijk doet of dat hij met een onafgemaakte tattoo kan rondlopen.
Sukkel.
Frummels
Geplaatst: 05-04-18 10:07
Echt spijt heb ik niet van mijn eerste, maar wel van mijn tweede. Al is spijt misschien een groot woord, maar mooi vind ik m niet meer. Hij is ook te diep in mijn huid gezet waardoor hij 'op' mijn huid ligt door al het littekenweefsel. Hij kan daarom helaas ook niet gecoverd worden. Binnenkort ga ik een afspraak maken bij Joe van Acid om hem te verwerken in een nieuwe. Hij heeft gelukkig wel wat ideetjes