Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
!
! En merk absoluut dat mijn techniek met sprongen vooruit gaat en dat ook een positief effect heeft op de belasting van mijn lichaam.
.

. Ik vond het ook heel spannend de eerste keer omdat ik bang was de groep niet bij te kunnen houden. Ik had toen wel 'al' zelf 4 weken getraind, zodat ik toch wel een soort van mini-basis conditie had en niet na 2 minuten rennen al afgeschreven was
.
. Tijdens het lopen zelf krijgen we dan tips van de trainer(s) en lopen de trainers ook regelmatig zelf met ons mee.
. Zo deelt ze me elke keer in bij verschillende groepjes om verschillende tempo's en stijlen te proeven en loopt ze zelf vaak met mij mee zodat ik haar pace kan oppakken. Dat vind ik het leukste, want haar techniek is echt ge-wel-dig. Het loopt ook zó lekker als ik haar tempo kan oppikken
.
! 

Heel soms per ongeluk, maar dan ga ik ook wel half kapot. Een goede vriendin van mij, die ook vaak met mij samen loopt, is heel snel en dat kan ik gewoon lang niet bijbenen.
Zo balen! Dus nu maar rust, foamrollen enzo doe ik al. Iemand hier ervaring met een (bil) blessure? Misschien dat ik ook maar naar de fysio moet, ik ben echt een leek hierin want normaal heb ik nooit wat.
Heb er vorig jaar een tijdje opgezeten en het was zeker nuttig hoor, alleen na een tijdje mee gestopt omdat ik ook nog sport in de sportschool (krachttraining) en het een beetje teveel werd allemaal.
liespower94 schreef:Ik loop ook bij de club en ik vind het heerlijk.
Twee avonden in de week verplicht en de rest doe ik gewoon wanneer ik zin heb.
Dat stukje techniek samen met mijn vogeltjes-kijk-loopjes vind ik heerlijk.
. Heb er wel al twee rare dromen van gehad: de eerste keer kwam ik er na één km achter dat ik op teenslippers liep (en tegen de stroom in terug moest om schoenen te wisselen), de tweede keer dat ik me véél te warm had aangekleed en dat na drie km de stoom al uit mijn oren kwam
Lisitano schreef:Venthe, wauw wat een tijd!
Hoe zit dat op zo'n atletiekvereniging? Moet je dan al een beetje snel zijn?
Ik denk erover om eens mee te gaan doen, maar die ontiegelijk snelle lopers schrikken mij wat af.
Ik kan wel wat looptraining gebruiken denk ik. Maar om nou twee keer per week als sloomste mee te gaan hobbelen vind ik ergerlijk
Zou hier graag ook weer lid worden van een club, maar ik werk te onregelmatig op het moment om dan echt 'vast' naar de club te gaan.