[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:57

Oh my Jodie wat een post! Even kort, geen foto’s met ogen dicht en de highlighter is Becca Champagne Pop.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:02

Haha ja goed he :') Ahhhh ja dat kon ook alleen maar Champagne Pop zijn <3

Ik heb the Saharan ook, hij is inderdaad echt superrrr!! Zilver heb ik nog niet gebruikt, weet op de een of andere manier nooit hoe ik het moet combineren. Pak uiteindelijk altijd goud en warme tinten. Vind het wel echt ideaal dat Beautybay Juvia nu ook verkoopt, scheelt een hoop aan moeilijk doen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:04

Ja Jodie gezellig!! Ik help je heel graag! Iedereen is welkom in Nijmegen voor UD haha <3

Urban Decay vond je eerst alleen in een aantal Ici Paris XL; zoals Rotterdam, Haarlem, Zwolle, Eindhoven etc. En sinds kort dus ook in Nijmegen in de Ici paris! :):) de shop is mijn verantwoordelijkheid dus echt super tof!
Sinds de Hudsons Bays open zijn zitten er ook in een aantal Hudsons UD.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:07

Ik heb de Dior Cosmopolite mono en was voor mij echt gevalletje ''YouTube made me buy it''. Op basis van deze video kocht ik 'em:

Vanaf 09:13 gebruikt ze 'em.

Hij is wel echt prachtig maar een must have? Mwah. Denk dat je bij merken als MUG of Nabla ook wel zo'n losse mono in zo'n finish en kleur kan kopen, of zoiets zal wel ergens verstopt zitten in een van de 100 palettes die we allemaal hebben. :))

Je kan zilver ook gewoon met bruine tinten gebruiken toch? :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:20

Ohh hij is wel erg mooi! Maar idd niet iets wat ik nù wil kopen omdat het zo mega anders dan anders is. Maar desalniettemin prachtig. Hij doet me wat denken aan een MUG die ik heb, weet zo de naam even niet uit mijn hoofd. Ook eentje die ik naar aanleiding van een tutorial van Melissa Alatorre heb gekocht hehe.

Ja is ook zo, maar toch grijp ik gewoon nooit naar zilver. Tijd om eens uit m'n comfort zone te gaan I guess :j

Tof Elke! Werk je alle dagen? Ik stuur je tzt wel een keer een berichtje :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:46

Ik heb gewoon heel het filmpje gekeken, dat is zeldzaam want ik hou die vloggers nooit langer dan 3 minuten vol haha. Ze is fijn om naar te kijken. De oogschaduw is idd prachtig, maar niet iets wat ik nog niet heb. Maargoed, zij is met een vuilniszak nog mooi.

Ik werk 5 dagen in de week. Ik maak mijn eigen rooster dus ik plan meestal de woensdag vrij en dan de zaterdag/zondag om en om

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:56

velvetblack schreef:
Ja Jodie gezellig!! Ik help je heel graag! Iedereen is welkom in Nijmegen voor UD haha <3

Urban Decay vond je eerst alleen in een aantal Ici Paris XL; zoals Rotterdam, Haarlem, Zwolle, Eindhoven etc. En sinds kort dus ook in Nijmegen in de Ici paris! :):) de shop is mijn verantwoordelijkheid dus echt super tof!
Sinds de Hudsons Bays open zijn zitten er ook in een aantal Hudsons UD.

Hmm zit niet echt in de buurt :P maar even kijken of ze ook in hudsons bay in leiden zitten.

Jodie, ik heb 1 liquid lipstick van UD en die hoef ik echt de hele dag niet bij te werken. Zelfs niet toen ik er laatst spareribs mee had gegeten :P

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:04

xFioon: Oh, goed om te horen! Ik had vandaag met die nieuwe Smashbox op gegeten maar die moest ik toch wel bijwerken daarna. Ben JS (vooral de oude/vaste collectie) gewend en daar kan ik een hele dag mee zonder bij te werken, dus dat viel me een beetje tegen.

Elke kan jij wat zeggen over de houdbaarheid van de 'gewone' lipsticks? Nice trouwens, tot hoelaat zijn jullie open? Misschien kom ik wel een keer na werk langs, ga ik wat eerder weg. :j

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:05

Ik kom dan ook mee Elke *D Zelfde verhaal als Jodie, zero verstand van foundation maar wil wel eens testen en proberen of het wat kan zijn voor me. Sowieso kom ik snel ff hoi zeggen in mijn pauze binnenkort :+ Hebben jullie ook Nyx in de winkel eigenlijk??

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:10

Oooh Nyx is Douglas zeker :') nevermind

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 08:27

Ja NYX in de douglas bijna naast ons!
Inderdaad, de liquids blijven echt goed zitten. Langer als die van mac. Wanneer ik er echt helemaal niet meer naar hoef te kijken is wanneer ik over de matte liquid nog een laagje matte lipstick doe. Zo maak ik vaak een uniek kleurtje en beetje ombre effect. Blijft echt zitten als een huis.

Jodie de gewone lipsticks blijven gewoon normaal zitten, maar je moet ze wel zo nu en dan bijwerken. Vergelijkbaar met die van mac wel.
Je lippen worden er niet droog ofzo van.

Gezellig marrit!! Ik breng het altijd gewoon full face aan dus je gaat full face naar huis haha

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 08:29

Elke, Nijmegen is voor mij al heel stuk dichterbij dan Eindhoven. Dus zal eens kijken wanneer ik in de buurt ben!

FOTD: UD Basic 1 op ogen en JS Celebrity Skin op mijn lippen.

Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:01

Jodie, hier heb ik O ook geswatched naast nog een paar andere frosts:
https://www.instagram.com/p/BX6WxgcHH01 ... eautystuff
En liquids van MAC, ik vind Topped with Brandy wel een mooie voor jou denk ik. Ik heb er nu 4. Burnt Spice vind ik erg mooi, maar is op de een of andere manier voor mij nog steeds te licht -O- Moet eens gaan testen in combi met een andere kleur. Heb hem laatst over TwB gedaan en dat gaf een gaaf ombre effect :)
Carnivorous is een hele mooie dieprode en mijn laatste zat in zo'n Look in a Box en is Early to Red, een knalrode

Haha Elke gaat een hoop bekende gezichten zien, ik heb binnenkort 2 weken vrij en dan wip ik ook even langs :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:03

Lien mooie look en die lipkleur kun jij echt goed hebben. Mij staat dat dus echt niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:27

Nice Lien!
Ik vind Celebrity Skin echt zo'n gave kleur, maar toen ik hem op deed, kreeg ik alleen een hoop gelach en een "nee!" te horen van Kel...
-O-

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:48

Ik leg uit Jodie, dat het niet mijn bedoeling was, bewust, om reclame te maken, dit moet je inmiddels ook wel gelezen hebben? Beetje jammer dat je dan toch opnieuw suggereert dat dit wel zo is. Ik was gewoon enthousiast.

De vergelijking die ik maakte, was dus een vergelijking, niet iets wat ik meen of echt dacht. Ik gaf die vergelijking om aan te geven hoe jou opmerking aanvoelt, met de manier waarop je het zei.

Maar goed. No hard feelings van mijn kant. Ik heb ook al gezegd dat als het mensen irriteert, ik geen verwijzingen meer geef. Omdat het niet mijn bedoeling is mensen te irriteren.

Ik vind alsnog je opmerking not done. Ik voelde me voor banketstaaf gezet en het suggereerde dus dat ik doelbewust reclame aan het maken was voor mijn blog terwijl dit niet mijn intentie was. Maar goed, we zijn niet allemaal hetzelfde.

Ik zal mijn blog buiten beschouwing laten en gewoon eens een leuke look posten als ik daar zin in heb.

P.s. Ik heb je overigens niet getemd :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:55

Haha klinkt als de subtiele Kel inderdaad :')
En ja vind CS zo fijn, voor mij echt perfecte kleur.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:09

Phoya, ze suggereert nergens dat je bewust reclame maakt. Je maakte reclame, dat is een feit. Of dat niet of wel bewust was, zegt ze nergens. Daarnaast was temmen ook tamelijk nutteloos, aangezien ze niets zei wat niet mag volgens de regels van Bokt. Je leest veel meer dan ze zei.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:15

Achter reclame maken zit wel een bewuste intentie denk ik. Uit enthousiasme een verwijzing maken vind ik anders. Ze gebruikt de zin ‘ reclame maken omzeilen’ dat klinkt alsof ik bewust reclame aan het maken ben. Ik geef enkel aan dat dit niet mijn intentie is maar ze blijft het zeggen. Jammer dat jij er nu weer bovenopspringt net nu we geen hard feelings meer hebben en ik aardig aangeef dat ik haar niet heb getemd. Plus zeg dat ik geen verwijzingen maak omdat ik niemand wil irriteren. Zij geeft haar mening + no hard feelings ik geef mijn mening + no hard feelings. Dan is het toch klaar? Moet je dan nog perse iets diskwalificeren wat ik zeg? Ik lees niet meer dan ze zegt, ik interpreteer het op een bepaalde manier.

Is toch vervelend, als je uitlegt dat het niet je intentie is reclame te maken en iemand blijft dit constateren?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:36

Waarom blijft deze discussie iedere keer terug komen? Op een gegeven moment is het klaar hè.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:49

Dat hoop ik ook eerlijk gezegd. Vandaar ook mijn teleurstelling dat linoleum zich er weer mee bemoeid nu Jodie en ik het af hebben gesloten zonder hard feelings.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:59

Maar alsnog blijf je er inhoudelijk op doorgaan. Snap dat je de behoefte voelt om je te verdedigen maar Lieneke gaf alleen aan dat je reclame maakte en dat was ook zo. En dan maakt intentie geen bal uit. Het zijn gewoon de regels.

Zie niet in waarom Lieneke nu wordt aangewezen als iemand die de discussie doet oplaaien terwijl jij tegenover Jodie weer an het uitleggen bent dat je geen reclame aan het maken was, terwijl je dit volgens de regels wel aan het doen was.

En nee ik hoef hier geen hele reactie op. Ik kan je posts altijd wel waarderen en ik kan jouw gevoel hierover snappen, maar de andere meiden hebben gewoon echt een punt.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 12:00

En daarom zeg ik dat ik geen verwijzingen meer maak voor de derde keer. Omdat het blijkbaar irriteert en niet mag. Wordt dat niet gelezen ofzo? Plus dat ik zeg dat het niet mijn intentie is, geen begrip of beaming alleen maar doorhameren over reclame maken.

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 12:02

Lipkleur staat je goed Lien!

Vandaag weer een look gemaakt, tips meegenomen voor m'n wenkbrauwen. Ze zijn wat minder zwaar maar nog niet helemaal naar m'n zin.

Afbeelding
Afbeelding

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 13:02

Gaaf weer Melati! Ik zou denk ik zelf m'n wenkbrauwen een tint lichter doen. Zeker omdat je onderin je haar ook wat lichter bent, denk dat dat het al wat minder maakt. Gebruik je pomade? Of evt een browgel in een iets lichtere tint erover om het wat te 'breken'?