[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:08

_Friemel schreef:
Het gaat niet om de makeup maar om de photoshop achteraf, nikkie is altijd van het pro caken en als je 't goed doet kan je er mee naar buiten en dat zou je ook denken vanaf haar foto's maar zoals je dus ziet ziet het er echt afgrijselijk uit, eigenlijk gewoon smerig := dat wil je die jongere toch niet meegeven :=

Ik snap het ook niet want ik vind(let op; persoonlijke mening!) Nikkie veel mooier met de makeup die ze een paar jaar geleden had toen haar YouTube kanaal nog niet zo groot was. Naar mijn idee innoveerde ze toen echt veel meer met makeup. Nu is elke look praktisch hetzelfde, alleen met andere producten. Dat is prima als je dat zelf elke dag doet, maar ik zie er dan niet echt de 'tutorial' waarde meer van in. :Y)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:22

Shizzel schreef:
Eindhoven is voor mij 5 min lopen en dan zit ik in de stad. :)) Maar het kan altijd centraler hoor. Voor mij is het OV wel heel duur dus als iets met zo'n groepsretour geregeld kan worden (max 10 mensen = zelfde eindstation = maakt niet uit beginstation = enorm goedkoop) is het prima te doen.

edit: grapje de meeste van jullie hebben wel een rijbewijs, omdat ik 'm niet heb vergeet ik dat vaak. :+

ik ook niet hoor :P word voor mij ook trein en dan is eindhoven nogal aan de dure kant voor nu :P

maar evt centraal iets is ook leuk :D

hmm van t weekend een BB cream van etos gebruikt, was er best tevreden over :D

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:57

Mij lijkt een meeting ook heel leuk! En dan als ik niet aan het werk ben haha! Of dat ik maar een halve dag hoef te werken :j

Verlegen is geen slechte eigenschap, zeg daar dus aub geen sorry voor :(:)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:18

Tytonidae schreef:
_Friemel schreef:
Het gaat niet om de makeup maar om de photoshop achteraf, nikkie is altijd van het pro caken en als je 't goed doet kan je er mee naar buiten en dat zou je ook denken vanaf haar foto's maar zoals je dus ziet ziet het er echt afgrijselijk uit, eigenlijk gewoon smerig := dat wil je die jongere toch niet meegeven :=

Ik snap het ook niet want ik vind(let op; persoonlijke mening!) Nikkie veel mooier met de makeup die ze een paar jaar geleden had toen haar YouTube kanaal nog niet zo groot was. Naar mijn idee innoveerde ze toen echt veel meer met makeup. Nu is elke look praktisch hetzelfde, alleen met andere producten. Dat is prima als je dat zelf elke dag doet, maar ik zie er dan niet echt de 'tutorial' waarde meer van in. :Y)

Ik ben ook geen fan van haar looks, ze zijn niet everyday maar vind nikkie wel erg leuk (grappig) al merk je dat ze enorm veranderd. Maar hoe dan ook ze roept altijd dat je jezelf moet zijn en je niet moet schamen... nogal hypocriet zo :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:31

Mij lijkt een meeting ook erg leuk btw, stel graag m'n huis ter beschikking, doe ik ook met liefde voor de nagellak meiden :D maar Eindhoven is ook geen probleem, heerlijke stad!

Sporten... je ziet er niet uit.. haar door de war, rood zweethoofd.. stink oksels.. en wat zit er nog perfect... m'n mascara _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:51

Gezellig Friem *\o/*

De launch van Kathleen's collab met colourpop is morgen om 11 uur 's avonds. De launch van internationale shipping is een uur of vier eerder. Ik verwacht m'n halve lijst die ik wil bestellen dus uitverkocht tegen de tijd dat Kathleen's collab erop komt. _O-

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:54

Meeting lijkt me leuk! eindhoven is een beetje ver maar als ik genoeg geld en tijd heb dan is het zeker geen probleem :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:00

Meeting lijkt me ook leuk! :D

Wil ook wel een deel van mijn nagellak stash mee nemen. Maar bij Friem der stash zal het wel iets van 10% zijn :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:07

Ik heb bijna alles verkocht, heb denk ik nog maar een stuk of 75/100 over ofzo, moet nog nieuwe advertentie malen maar Jezus wat was dat veel werk _O- ik ben volledig over naar gellak, een jaar ofzo, love it!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:10

Ah leuk ik ben ook in! Eindhoven is voor mij ook best een eind maar voor een dagje geen probleem. En anders stel ik ook met liefde m'n huis ter beschikking mocht dat een handige locatie zijn (maar dat gok ik niet :') ). Ik woon in Zutphen, dus vlakbij Deventer/Apeldoorn/Arnhem.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:11

Lijkt me een goed plan *neemt grote kattenmand mee als zogenaamde handtas*

8-)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:12

Zutphen is een stuk dichterbij O:)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:14

zutphen is hier ook minder als een uur met de trein :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:16

Het is voor mij allebei niet echt in de buurt, maar Eindhoven ben ik al heel lang niet meer geweest, op zich wel weer eens leuk om heen te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:27

Voor mij is alles ver weg dus ligt aan de treinkosten die eraan verbonden zouden zijn in mijn geval. :))

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:31

Ik ben ook voor een meeting :D Maar dan liefst wel een beetje centraal. Eindhoven is wel heel erg uit de richting voor mij. Niet ondoenlijk, maar wat dichterbij zou fijn zijn.

En die Wunderbrow ben ik ook erg benieuwd naar!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 20:53

Tuurlijk zijn het net mensen, helemaal mee eens :D

Vind dat de social media nowadays gewoon vaak een vertekend beeld geeft, dat is nu wel bewezen. Soms vergeet ik dat ook zij er zonder Photoshop etc. er zo uitzien.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 21:04

Klinkt leuk een meeting!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 22:03

_Friemel schreef:
Ik heb bijna alles verkocht, heb denk ik nog maar een stuk of 75/100 over ofzo, moet nog nieuwe advertentie malen maar Jezus wat was dat veel werk _O- ik ben volledig over naar gellak, een jaar ofzo, love it!

Oh :o dat is voor jouw doen niet veel haha. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 10:32

Meeting lijkt mij ook gezellig!
En ik heb een rijbewijs en een auto, dus ik tuf overal heen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 10:42

Same here.. als de datum voor mij uitkomt kom ik ook graag :D ook hier een auto, en een rijbewijs :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 10:58

Ik wil ook graag meeten, alleen ben ik afhankelijk van OV en Eindhoven is bijvoorbeeld best ver vanaf hier :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 10:59

Als we een topic maken en daarin kijken wie waar vandaan komt en wat we willen doen en waar iedereen het liefste/makkelijkste heen gaat kunnen we al snel eruit komen wat voor iedereen "te doen is" qua reizen en kosten toch? :)) (of via PB naar 1 persoon verzamelen)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-07-16 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 11:00

Iemand van ons die in omgeving Apeldoorn/Amersfoort woont? Dat is het meest centraal denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 11:03

Voor treiners; veel winkels krijgen binnenkort ook weer de goedkopere treinkaartjes. :j Apeldoorn/amersfoort wordt voor mij bijv. anders 40 euro. _O-