Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Emmaa_ schreef:Vind ik ook, maar ik weet niet of het nou wel zo handig is om een afspraak te maken bij een populaire, dure artist om de boel even wat bij te laten werken. Weet ook niet of ze dat aannemen met zulke wachttijden. Als je voor een cover-up gaat zou dat wel kunnen, maar dat is denk ik een beetje zonde omdat je hem pas zo kort hebt en hij alleen even wat strakker moet.
_love12_ schreef:Ik heb een dilemma... Ik heb een afspraak gemaakt bij een Tattoo artist, ken haar al heel lang, en ze levert ook echt mooi werk. Maarrr, nu hoor ik dus van iedereen dat zij de laatste tijd nogal laks is in d'r werk en dat ze d'r prijzen behoorlijk omhoog gooit (ik heb al wel een prijsindicatie van dr)
Nu zat ik dus te twijfelen of ik t wel moet doen bij haar... Ik had al verder gezocht en hoorde van heel veel mensen positieve verhalen over dingo Tattoo in Gouda, iemand daar ervaring? Het zou gaan om een roos+naam bij m'n sleutelbeen (roos moet roze worden)
En kan ik dat wel maken om dan de afspraak af te zeggen en bij een ander een afspraak te plannen? (De schets heb ik zelf gemaakt, dus dat is geen werk van haar)
Klasien schreef:Mag ik wat vragen hier?
Weet iemand een goeie in de buurt van Drachten? Friesland.
Ik had contact met iemand, die zou een schets maken, maar ook na een paar herinneringen en 3 maanden geduld heb ik nog niets gehoord.
Jildau schreef:Klasien schreef:Mag ik wat vragen hier?
Weet iemand een goeie in de buurt van Drachten? Friesland.
Ik had contact met iemand, die zou een schets maken, maar ook na een paar herinneringen en 3 maanden geduld heb ik nog niets gehoord.
Ik zou ook Lucky Shot in Drachten aanraden! Werken ook met gastartiesten.
Low Voltage Ink zou ik afraden.
Forbiddenpie schreef:Hoi!
Ik kom ook even binnenvallen hier. Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten op mijn onderarm. Mijn idee is om alle planeten van ons sterrenstelsel (dus van de maan tot aan pluto) op een rij te laten zetten en dan een soort watercolor-achtige galaxy erachter. Ben hier een beetje aan het rondkijken in Dublin voor een goede studio en heb tot nu toe The Ink Factory benaderd. Ik hoop dat er wat moois uit mag komen. Ik heb er in elk geval zin in!