Ik vijl de top open en dan weken in aceton. Niet elk merk laat zich even makkelijk afweken. Bluesky week ik ca 10 minuten. Helemaal vijlen kan natuurlijk ook.. Nagel vind ik wel dat je, omdat gelpolish natuurlijk heel dun is, vrij snel op de natuurlijke nagel zit
Ik heb vandaag 9 nieuwe Layla thermo gel lakken, de Orly Adrenaline Rush collectie, de OPI Coca-Cola limited editions binnen gekregen. Ik heb een hoop te reviewen weer.
Waar een goedkope, zwarte lak al niet goed voor is. Ik slaap het best in een volledig donkere kamer en onze stekkerdozen hebben van die irritante oranje lampjes die in het donker praktisch stadionverlichting zijn.
Gisteren zijn de nagels op mijn ringvinger en pink ook gesneuveld. Tip, als je dreigt te vallen pak je niet vast aan een natte autodeur Straks maar even repareren.
Dreamybol
Geplaatst: 02-08-15 14:17
Leuk Tazzey! Ook leuk met zwart eronder ipv wit, kun je Mondriaan-nagels maken. Wat een pech dat je nagels zo gescheurd zijn, wel mazzel dat je het zelf kunt repareren.. Ik ben erg blij dat ik eindelijk weer 10 nagels op lengte heb, lakt ook een stuk makkelijker. Nu weer proberen het zo te houden. Niet meer zonder gelakte nagels naar paard en op tijd vijlen zodat ze niet té lang en weer kwetsbaarder worden is het plan.
Al mijn nagels zijn vrij kort. Wel met een wit randje maar niet extreem. Alleen mijn duimen zijn zo lang en sterk. Maar mijn paardrijden vind ik lange nagels heel vervelend. Er gaat vuil onder zitten, met rijden heb ik er last van, aan singelen is af en toe irritant... hoe doen jullie dat? vind jullie nagels wel heel mooi!
Banyu
Geplaatst: 02-08-15 17:24
Ik heb gelnagels niet extreem lang, en heb nergens last van!
Ik denk dat het kwestie is van zelf bijhouden iedere keer?
Zelf bijhouden of voor gelnagels gaan. Als ik heel streng voor mijzelf ben lukt het bij de paarden wel, maar van zodra ik ze eens wat te lang laat worden of een schilfer niet direct bijvijl breekt er een nagel en kan ik helemaal overnieuw beginnen met ze te laten groeien.