Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nueve schreef:@ Mayflower, via bodyenfitshop.nl!
Ik heb op zich geen moeite met minder/gezonder eten op een dag, maar ik heb echt ritme nodig en ik wil aan het begin ook snel resultaat zien (anders is mijn motivatie zo weg..). Daarom eerst shakes proberen + extra sporten, en dan het normale gezonde eten weer opbouwen.
Worldgirl schreef:Nueve schreef:@ Mayflower, via bodyenfitshop.nl!
Ik heb op zich geen moeite met minder/gezonder eten op een dag, maar ik heb echt ritme nodig en ik wil aan het begin ook snel resultaat zien (anders is mijn motivatie zo weg..). Daarom eerst shakes proberen + extra sporten, en dan het normale gezonde eten weer opbouwen.
Ik heb hier zondag ook een pot besteld en kan die morgen ophalen bij het postkantoor.
In de smaak chocola, ben echt erg benieuwd.
Wauw die foto hierboven..idd gewicht zegt zeker niet alles.
Ik wil trouwens zo worden als de 2e foto..ben nu zoals 1.
deflin schreef:hoi, mag ik me ook melden??
Sport sinds twee week nu iedere avond ( niet elke avond intensief maar zorg wel minimaal voor een half uur beweging per dag)
Nu zit ik alleen al een eeuwigheid op hetzelfde gewicht grr. ben 177 en blijf ( met kleertjes aan en meestal aan het einde van de dag mijn weeg moment omdat ik zelf geen weegschaal heb) zit ik op 82 kilo.
De dagelijkse kost is helaas bijna altijd hetzelfde.
O: 2 plakken brood met of kaas of kipfilet
T: liga of sultana
M: 2 plakken brood met kaas of kipfilet
T: mineola en mandarijn
A: gewoon mijn dagelijks portie warm eten met 2 aardappelen en een lading groentes en een stuk vlees. Meestal ook nog wel een toetje na en rond een uur of 8 soms een appel.
Ik weet dat ik gevarieerder moet gaan eten maar ik kan heel slecht over melk producten en ben een ontzettende seikerd met eten, lust geen paprika, tomaat, olijven, uien. Ben in december gestopt met roken ( geen kilo's erbij gekregen)
Wie heeft er tips voor mij??
corientjuhh schreef:Je kan beter een klein glaasje gewone cola nemen
Meeste mensen denken dat cola light enzo gezonder is omdat er geen suikers in zitten..
Maar als je naar al die toevoegingen kijkt.. Vaak zijn light producten (veel) ongezonder dan gewone producten
Ivm aspartaam enzo
Worldgirl schreef:Mijn lijstje voor vandaag:
O: 1 eiwitshake(eiwitpoeder + 250 ml magere melk) en 1 grof volkeren boterham met klein plakje achterham.
M: Een bruin vloerbroodje filet american(was wezen lunchen)
T: Een appel
A: 2 kleine rundertartaartjes met spinazie en een ei.
T: Een appel en bakje yoghurt
Vandaag niet zo gegeten als gepland, maar heb me eiwitpoeder nog niet binnen.
Had vandaag die van me vriend genomen maar dat was banaan smaak en echt goor!!
Ik had trouwens vandaag een heerlijk "mager" sausje gemaakt. Mijn vriend eet overal sauzen bij en mag dat nu niet meer.
Dus ik denk maak ik dit sausje voor hem:
Magere yoghurt
3 teentjes knoflook uitgeperst
Beetje mayonaise
Basilicum
Echt een heerlijke knoflooksaus en aardig "mager"