Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crossmonster schreef:Pfff ik wou dat ik savonds had, ik moet smorgens ruim een uur voor ik wegga opstaan, omdat ik anders onderweg "moet"
crossmonster schreef:Pfff ik wou dat ik savonds had, ik moet smorgens ruim een uur voor ik wegga opstaan, omdat ik anders onderweg "moet"
Def schreef:wat een gave tinkers heb jij trouwens kytha
_Micha_ schreef:Anita1987 & anne_joy: ik heb ook movicolon in de kast liggen maar dat helpt niet echt![]()
Hier door het topic heen staan eigenlijk al de meeste medicijnen vermeld, de meeste hier hebben al het hele ratteplan gebruikt
_Micha_ schreef:Als iets je belemmert hoeft het niet te betekenen dat er niets ergers is in de wereld. Natuurlijk zijn er ergere dingen in de wereld.
mysa schreef:Ik heb dit topic niet helemaal doorgelezen, dus ik weet niet of het genoemd is, maar afgelopen week stond er in de wetenschapsbijlage van nrc dat er een vergelijkend onderzoek is gedaan m.b.t. spastische darm. Twee groepen mensen, de ene groep kreeg de gebruikelijke medicijnen, die vaak worden voorgeschreven, de andere groep kreeg pepermuntolie. De laatste groep had heel veel minder last.