Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:17

manonxxlove schreef:
meiden ik bied me aan Bloos ik wil wel wat van jullie hebben Clown , bij livera zeiden ze dat ik 70D had nou zit perfect.. en een 85B zit me prima.. wil ze alleen wat groter hebben Verdrietig het lijkt helemaal nix

Bij mij beginnen ze nu op me 24e een gropeisput wan jawelste te maken. En ze mogen daar per direct weer mee stoppen Boos!
Dus alles kan nog Clown

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 19:39

kathris schreef:
beantsje schreef:
Ze hebben bh's vanaf onderwijdte 28 inch (70 dus) tot K-cup en heel betaalbaar ...

in mijn BH (gekocht in Utrecht bij SandraBra) die omvang 65 cm heeft, staat als engelse maat 30
dus ik vermoed dat onderwijdte 28 gelijk is aan 60 cm

laat je wel weten hoe dat verloopt met online bestellen en hoe het gaat met bezorging en evt. terugsturen..

inderdaad je hebt gelijk....
Ik heb ze vandaag binnengekregen en wilde ze passen...kreeg ze bij lange na niet dicht Huilen
inderdaad komt 32 overeen met 70 cm en niet met 80 cm! (inderdaad, het zijn dus geen inches dus leg de rekenmachine maar weer weg...)

Goed balen natuurlijk maar meteen maar even gebeld. Zeer vriendelijke en deskundige klantenservice.
Ik moet ze op eigen kosten terugsturen en krijg dan zonder extra verzendkosten weer nieuwe in de goeie maat!

Dit biedt voor enige dames hier wel perspectieven overigens, want ze beginnen dus bij onderwijdte 60 cm!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 19:46

Meid, ik heb niet alles gelezen, maar wees er maar trots op! Er zijn denk ik genoeg vrouwen die hetzelfde formaatje zouden willen hebben Knipoog

Ik heb zelf een maatje 75 E, maar ik ben 1.84 m. en ik weeg 70 kilo, dus ik vind het gewoon heel erg mooi staan bij mij lijf. Natuurlijk krijg ik ook wel eens opmerkingen. Kerels die vragen of "die dingen echt zijn" en of ze even zouden mogen voelen...Of gewoon ronduit zeggen "Meid, wat heb jij een heerlijk stel lekkere tieten...!"

Sja, eerst wist ik dan niet wat ik moest zeggen en schaamde ik me...Nu ben ik niet op mijn mondje gevallen en ik zeg er gewoon iets leuks op terug... Haha!

Laatst ook nog zo'n type die tijdens het uitgaan probeerde te flirten met mij en ook zei dat ik mooie, grote borsten had. Dus ik pak mijn borsten vol enthousiasme vast en zeg: "Ja he, dat zegt mijn verloofde nou ook altijd!" Weg wassie... Haha!

Gewoon trots zijn meid, laat ze maar kijken...! OK dan!

MioEnTia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 19:54

Ik ken het helemaal.
Ik ben 14 en heb al een D . Ik word er zo gek van , al die jongens die altijd maar opmerkingen erover maken . Ik word er soms zo ziek van Boos! .
En dan idd bikini's scoren dat is echt een drama. Of het topje is te klein of ik verzuip in het broekje. En met bh's altijd een te grote omvang enz. En ik heb ook nog es straie , iemand tips om dat een beetje te verminderen?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:59

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:25

Nou, vandaag ook mar eens veel geld uitgegeven voor een bh. Heb bij de Livera een Chantelle gekocht, wel duur (€61), maar hij zat meteen goed toen ik em aandeed, dus dat beloofd al veel goeds. Normaal moet ik toch altijd wel ff sjorren voordat het echt goed zit.
Ben er ook over aan t denken om bij Bravissimo te bestellen, maar ben er toch nog niet helemaal over uit. Denk dat dat gaat gebeuren als ik weer geld heb Nagelbijten / Gniffelen

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:11

Ik heb van mijn vriend een nieuw Marlies Dekkers setje gekregen. Helemaal blij Haha!. Zit ook super fijn!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:36

Santigo_ schreef:
Nou, vandaag ook mar eens veel geld uitgegeven voor een bh. Heb bij de Livera een Chantelle gekocht, wel duur (€61), maar hij zat meteen goed toen ik em aandeed, dus dat beloofd al veel goeds. Normaal moet ik toch altijd wel ff sjorren voordat het echt goed zit.
Ben er ook over aan t denken om bij Bravissimo te bestellen, maar ben er toch nog niet helemaal over uit. Denk dat dat gaat gebeuren als ik weer geld heb Nagelbijten / Gniffelen

Die had ik ook gekocht daar.
Na 3 weken werd de omvang ineens erg ruim en is de omvang nu te groot geworden.
Had het wel op de breedste gaatje gepast en gedragen.
Heb nog steeds geen goede bh gevonden...

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:46

Hmm hoop niet dat dat gaat gebeuren. Had eigenlijk alleen maar goede verhalen gehoord, dus dacht dat moeten we ook maar eens proberen Nagelbijten / Gniffelen

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:49

Ik kan een productiefoutje hebben.. Weet het niet. Ik ga alleen niet meer voor die merk.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 22:12

C_arola schreef:
Ik kan een productiefoutje hebben.. Weet het niet. Ik ga alleen niet meer voor die merk.

Chantelle is anders wel een supermerk. Ik zou ermee teruggaan.

Goed, dames, even een update; de te kleine bh's van Bravissimo heb ik teruggestuurd en vandaag heb ik dus 2 nieuwe gekregen.
En ze zitten perfect. Bravissimo.com is dus een echte aanrader!

Ik denk dat ik volgende zomer er ook een badpak bestel..

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 22:29

beantsje schreef:
C_arola schreef:

Chantelle is anders wel een supermerk. Ik zou ermee teruggaan.

Goed, dames, even een update; de te kleine bh's van Bravissimo heb ik teruggestuurd en vandaag heb ik dus 2 nieuwe gekregen.
En ze zitten perfect. Bravissimo.com is dus een echte aanrader!

Ik denk dat ik volgende zomer er ook een badpak bestel..

Het is nu alleen al een paar maanden geleden dat ik het heb gekocht, had er toen geen tijd voor om ermee terug te gaan.
Van Bravissimo heb ik ook goede reacties gehoord.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:43

Ik ben ook, nouja gezegend wil ik niet zeggen, maar ik heb ook een flinke voorgevel. Helaas. ik vind het 3x niets.

Ik ben 1.69 weeg +/- 73 Kg en heb een 80E
Nou van mij had het ook een grote C/Kleine D mogen zijn.
Maar ik kan er nu nog mee leven.

Heb maar af en toe last van mijn rug, zo lang het gaat, laat ik er niets aan doen, maar mocht het ooit echt niet meer gaan, dan staat niets mij in de weg om een ingreep te laten doen.

En inderdaad, het gekijk van mannen, tja, dat neem ik er maar bij.
Op mijn werk ook, heb een leuke collega, maar hij maakt vaak opmerkingen daarover, tja. ben ik nou leuk of mijn borsten?

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:27

Meid wees er blij mee. Ik vind 80E nog heel beschaafd (ik wou dat ik dat had, kleiner zou van mij niet hoeven).

Je moet niet aan je borsten twijfelen, maar aan je collega. Opmerkingen van een collega over je borsten is gewoon not done. Dat noem ik de categorie ongewenste intimiteiten en de eerste de beste die mij dat op mijn werk flikt, heeft een klacht aan zijn broek.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:44

Ik krijg ook altijd opmerkingen uit alle hoeken hoor. Zo ben ik kollosaal genoemd door een maat van mijn vriend. En gooide ze in 5 havo nog propjes naar mijn shirtje.

Bravissimo is echt te vertrouwen en top! Goedkoper en ook te vertrouwen is brastop.

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:48

Jeetje, ik vind dit best heftig om te lezen Ja
Ikzelf zit met het tegenovergestelde probleem..
Maar het is gewoon allebei niets.. mja TE klein/groot is nooit goed, was er nou maar gewoon de middenweg Knipoog

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 00:29

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:06

Komen bij die brastop en bravissimo nog douanekosten bij ...weet dat iemand?

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 11:15

Nee alleen verzendkosten bij bravissimo dan, ben ook tevreden.
Ga er zeker nog eens wat bestellen! Haha!

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 11:40

vallen de maten ook normaal?

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:26

kamaron schreef:
Komen bij die brastop en bravissimo nog douanekosten bij ...weet dat iemand?

Heb t zelf al nagezocht....het antwoord is dus nee...want engeland is een eu land.
Mooi....heb gelijk besteld 3 bh ( 2 zwarte en 1 apartere) en 3 bijbehorende boxertjes....woepieee

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:40

magli schreef:
LizMD schreef:

haha ik zou nog koffie beginnen drinken Clown

heb eens gehoord: als je vermagert, eerste wat 'vermagert' zijn je borsten

ik ben nu aan het fitnessen, elke dag, niet afvallen en absoluut geen dieet, en hoe strakker ik word hoe meer mijn bh bandjes blijven afzakken... Haha!

@Adil, ik zelf ben dolblij met mn boobs hoor daar niet van, maar jij bent 1,80, stel je eens voor hoe het is om maar 1,49 te zijn en E mee te dragen Knipoog niet iedereen kan dus blij zijn.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:47

kamaron schreef:
vallen de maten ook normaal?

De cupmaten wel maar de onderwijdte moet je echt niet gaan omrekenen.
28 = 60 cm
30 = 65 cm
32 = 70 cm
34 = 75 cm
36 = 80 cm

enzovoorts...

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:48

Ze werken daar in inch maten Knipoog
Er komen bij beide winkels alleen verzendkosten bij verder niets. Ga zelf ook weer wat bestellen. Heb overigens nog wel wat liggen voor dames die geinteresseerd zijn. Ik probeer namelijk altijd de nieuwe merken uit en sommige vallen dan toch net te krap in de omvang of the wijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:11

magli schreef:
heb eens gehoord: als je vermagert, eerste wat 'vermagert' zijn je borsten

Nooit wat van gemerkt eigenlijk Verdrietig