Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En de dag na de nacht IC gewoon weer willen doorgaan en weer naar school. Gestopt met school omdat de omgeving en school mij afremde, maar wel gewoon doorgegaan met mijn weekendwerk. Ik moest van mezelf gewoon doorgaan, wilde niet falen. Janken van ellende achter de kassa, overal tegen aan lopen omdat je in zo'n giga waas zit, alles vergeten. En alles moest, moest, moest. Het scheelde wel dat ik niet meer naar school ging, maar toch was het nog teveel en belande voor de tweede keer op de IC. Toen ben ik opgenomen en terecht gekomen op een gesloten afdeling waar ik vier maanden heb gezeten incl. separeer en bijna ibs. Mijn werk reageerde heel positief, terwijl ik ontzettend bang was voor hun reactie en ik aan de telefoon niet meer als duizend keer sorry kon zeggen, omdat ik faalde. Als de opname niet min of meer verplicht was, was ik zo vrijdagochtend uit het ziekenhuis gekomen en vrijdag avond gewoon gaan werken, niemand die me tegen had kunnen houden.
Eind januari zit ik weer thuis en ik slik nu 75mg Efexor, 400 mg Seroquel en 2mg Xanax en dat houdt me enigszins op de been, ga elke week naar de psych en heb elke week curcus. Ik blijf het moeilijk vinden en voel me nog altijd schuldig op vrijdagavond en zaterdag dat ik thuis zit.. het liefst neem ik ontslag zodat hun geen kosten aan mij hebben, zo erg vind ik. Ik verdien het niet. Ik zit sta nog wel op de wachtlijst voor een interne therapie die een jaar duurt en ik mag van de Arbo arts ook niet werken, maar na jaren doorgaan kan ik nu wel weer genieten van paardrijden en het zonnetje.. maar ik kan nog niet tegen druk en verantwoording dan gaat het zo weer mis, maar ik hoop dat ik na dat jaar interne therapie weer gewoon kan leven. Ik zit niet meer zo diep als dat ik zat dat ik van mezelf óf gewoon mee moest kunnen draaien met de maatschappij en anders gewoon mijn leven zou beëindigen, maar ik heb nog een lange weg te gaan. Het grappig is dat ik nu zoiets heb van 'had ik maar eerder een stapje terug gezet...'
.
[/img]
. Vanavond zelf nog ff gedrild worden en dan kan ik weer lekker slapen