Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovebonney schreef:Ik moet morgen weer heen. Ik ben benieuwd want ik heb nu weer een andere diabetesverpleegkundige.Ik heb een aantal vragen over de vakantie van volgende week.Ik ga naar spanje, salou, maar daar eten ze allemaal andere dingen en vaak pasta, pizza en patat enzo..Maar dat is net wat eigenlijk niet goed is. Hoe hebben jullie dit gedaan?deze vraag stel ik morgen ook aan haar hoor!
Dit is namelijk de eerste keer dat ik ga vliegen met vliegtuig, dat ik naar wamr land op vakantie gaan, zonder ouders en met suikerziekte. Nog tips, want maak me er best druk om..
Carolinef schreef:ja is aanzienlijke verbetering dat injecteren in je kont, ik heb alleen prikvrees en zit dan ook vaak met klamme handjes maar moet zeggen dat manlief t prima doet, voel me overdag gelijk stukkie beter.
Amulet schreef:Ik kreeg dat op een gegeven moment met het inbrengen van die naaldjes voor de pomp. Bbbrrrr!
rebble schreef:Amulet schreef:Ik kreeg dat op een gegeven moment met het inbrengen van die naaldjes voor de pomp. Bbbrrrr!
Dat had ik ook, huid wat stug, dus kreeg 'm er ook slecht in. Nu zo'n apparaatje dat infuusnaald erin schiet en dat bevalt eigenlijk wel goed! Ben wel erg blij dat ik mezelf iig niet meer minstens 4x per dag hoef te prikken!!!
MoniqueT schreef:Ik ben wel erg pro-pomp, maar die inschieters ben ik ook niet zo van. Ik prik mijn infuus zo, hoppa, in mijn buik.
Carolinef schreef:wat heb jij een geestig profiel amulet