Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stephanie09 schreef:precies. maar het is ook vervelend om met zo een dikke tong rond te lopen. is het niet vervelend met praten ofzo? mijn twee zussen hebben het ook laten zetten maar die hebben er geen last van (de ene alweer heel alng geleden en de andere twee maandjes geleden ofzo iets)
Zera schreef:stephanie09 schreef:precies. maar het is ook vervelend om met zo een dikke tong rond te lopen. is het niet vervelend met praten ofzo? mijn twee zussen hebben het ook laten zetten maar die hebben er geen last van (de ene alweer heel alng geleden en de andere twee maandjes geleden ofzo iets)
Nee heb geen last met praten, maar is ja vervelend.. Iets pijnlijk.. Maarja meer ook niet..
Heb hem 1,5 maand terug laten zetten..
Lous schreef:Nadeel tongpiercing: 6 weken niet tongzoenen
stephanie09 schreef:vlekkie_fan schreef:waarom wil je geen navelpiercing meer stephanie?
omdat mijn zus het ook heeft gedaan maar bij die is het uitgegroeid en later heeft ze het nog een keer laten zetten en nu is hij er weer uitgegroeid en sinds ik dezelfde bouw als haar hebt en ze zeggen dat hij bij haar eruit gegroeid is vanwege dat ze eigenlijk niet genoeg vet had dacht ik van nou laat maar zitten. maar nu heb ik ook gehoord dat het niet uitmaakt voor de vet maar of je lichaam het wel accepteerdmaar vind het alsnog eng
_Scarlet_ schreef:Daar heb ik me écht niet aan gehouden hoor... ook niet aan niet roken en niet pittig eten... Ik zat de eerste avond al aan de Spaanse tapas
Lous schreef:Ja dan kan al die opgebouwde spanning eruit![]()
Lous schreef:Nadeel tongpiercing: 6 weken niet tongzoenen
Megamutsj schreef:Volgens mijn piercer mag je gewoon zoenen de 1ste dag al, alleen niet te lang.