Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ik heb hier wel Zwitsal al staan, omdat door de brace mijn benen erg droog worden (omdat er zo'n soort panty onder zit). Maar uierzalf, moet toch vandaag naar de winkels... brrr ik ben vrijdag aan de beurt, vind het wel spannend (omdat niet alleen mijn kruisband stuk is, maar ook meniscus aan 2 kanten afbrokkelt en verder moet hij kijken of er nog iets mis is). Hopelijk valt het allemaal mee
Libertylove schreef:Ik heb wel fysio in het ziekenhuis gehad, de dag na de operatie.
Hechtingen verwijderen viel reuze mee. Weet niet hoe er bij jou gehecht is?
Bij mij is het grotendeels binnenin gehecht, zat alleen aan de boven- en de onderkant een knoopje en daaronder hebben ze het doorgesneden. Ik voelde er niks van, kieteld hooguit een beetje.
Fysio net viel mee. Moest zonder krukken lopen. Dat is echt raar, want je denkt dat je er nog steeds doorheen gaat. Ging steeds beter. Mag nu in huis zonder krukken lopen.
De verwachting is dat ik over 3 mnd weer mag paardrijden!
(en lag er bijna meteen weer af want ik moest opstappen met een krukje en dat vond meneer raar/eng
)

Hoe lang is het geleden dat je bent geopereerd?
Mijn paard word inderdaad nu ook door andere gereden.
En kan ik dus weer met mijn geleidehond eindelijk weer naar school (ga nu met een taxi). 

) van een stellage van ruim 170cm sprong en bij de landing mijn knie naar achterklapte. IPV dat ik dus door mijn knieën veerde bij landing, sloeg mijn knie naar achter en daar lande ik vol op. Je hoorde t knappen net of er een rubberen elastic knapt ofzo, heel raar en mn knieschijf zat meteen in de knieholte

ik ben 9 oktober 2009 geopereerd. Ik snap wat je bedoelt. Nu het koud is, lijkt het wel of mijn knie wat stijver is (?) Maar over de schroef eruithalen; volgens mij hoef ik dat niet? Tenminste niets over gehoord. Ze hebben mijn hamstring gebruikt als kruisband, geloof ik. Jammer dat je de litteken nog goed kunt zien, zou vast nog wel wat meer wegtrekken
Fijn dat het beter met je gaat, ik zak inderdaad ook niet meer door mijn knie heen en ben ik erg blij mee
kun je ook weer gewoon alles doen? Of heb je er dan nog wel last van? 

en dat hield mijn knie goed )
ja, als je er last van houdt heeft het natuurlijk ook geen zin. Ik heb de nieuwste techniek gehad, zover ik weet zit er geen schroeven ofzo in mijn knie. Fijn dat het nu weer goed gaat 
balen dat je nog een operatie moet. Wel goede keuze lijkt me, om daar even mee te wachten. 
met crossen dan minder, maar zou dat altijd zo blijven? Of zou dat nog over gaan?