Met koud water heb ik ht niet...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
brittje88 schreef:WildWings schreef:Goedkope lippenbalsum is trouwens vaseline of purol. Het werkt ook goed voor andere droge plekjes (ellebogen doe ik altijd, en bij mij rondom mijn mond omdat de huid daar vaak gauw droog is na het douchen).
Wou even vertellen waarom het nou eigenlijk zo droog word na het douchen. In het water zit kalk en dat geeft dat trekkerige gevoel in je gezicht vooral bij je neus en mond. Maar eigenlijk gebeurd het bijna overal, het droogt je huid uit. Het beste daarvoor is na het douchen even met een watje met lotion over je gezicht te gaan. Dit stopt het proces en ontsmet ook nog
Riss schreef:ach johhhhhhh
maar dan gebruik je daar weer het tipje voor om littekens te vervagen
muahaha ,
Wendel schreef:Valt mee hoor. Een litteken op mijn lip heb ik niet.
WildWings schreef:Bij mij gaat dat helaas niet, doet teveel pijnDaarom gebruik heeele vette nivea-creme (die uit zo'n blauwe pot gewoon) of als dat nog teveel prikt gewoon purol of vaseline.
Diamante schreef:Als ik in de douche mn gezicht was is ht daarna ook altijd suuuuuper droog en trekkerig, ik dacht altijd dat dat kwam door te heet water... (douche 45graden ofzo )
Met koud water heb ik ht niet...
casperrr schreef:Over het te warm douchen. Ik had gelezen dat het slecht was als je boven de 38 graden doucht...
Diamante schreef:Lichaamseiwitten?
Ierepier schreef:Iemand vroeg over statisch haar had ik gezien?
Dan moet je voordat je gaat borstelen eerst wat haarlak op je borstel spuiten, dan blijft je 'wilde haar' wel in bedwang.
Laura24 schreef:tonic lotion? Bestaat dat? Ik heb tonic, en ik heb lotion, maar niet beide ineen