De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dana01

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 21:32

volgens mij gaat er dan iets niet goed hoor, in het begin gebruikte ik er 1 per dag, maar dat was omdat ik dacht dat ie dan op was, wat niet zo was

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 21:36

Dana01 schreef:
2 per dag??? dan maak je het wel heel bont ThePast03 Nagelbijten / Gniffelen

Zit je toch de hele dag aan die Ps te lurken? Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 21:41

marietje27 schreef:
Zit je toch de hele dag aan die Ps te lurken? Haha!

Nee niet eens. Ga proberen uit te zoeken wat ik verkeerd doe.

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 22:10

ook ik ben om en heb de ss besteld...............ervaringen volgen.....

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 22:15

oeps het is de ps............raak helemaal de kluts kwijt met al die merken.............Tong uitsteken

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:20

EmDee schreef:
Je kunt altijd de boel om de tuin leiden en de watten overzetten in een passend mondstuk, dat is niet zo moelijk... de ss ampullen passen in de ps en andersom ook, de smaak zou hetzelfde moeten zijn, of je nu high ampullen hebt of zero, voor mij is tot nu toe de smaak van ss ampullen de lekkerste, maar dat is toch persoonlijk. De smaak van de humanbody ampullen is voor mij alweer een paar weken geleden, dat weet ik eigenlijk al niet eens meer.... Je moet even gaan uitzoeken en misschien wat geld gaan uitgeven tot je een lekkere smaak hebt gevonden. Maar na een dag of 2 a 3 weet je eigenlijk al niet beter, althans dat is mijn ervaring. Even de kiezen op elkaar en doorbijten Haha!

Bedankt voor je tip! Ik heb mijn kiezen op elkaar gezet en het ding zojuist opgevreten Knipoog Haha!
Ik zal morgen eens langs de Primera gaan en daar een setje ampullen kopen. Eens kijken of dat wat is. Nogmaals bedankt voor je hulp!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:23

zijn ze bij alle primera's te koop?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 00:33

Ik heb alles eens even doorgespit en ik twijfel nog steeds. Gezien de aanschaf en 'angst' dat ik het toch niks vind Clown

Wat ik me afvraag, als je normaal aan een sigaret hijst, dan voel je zeg maar de rook vanaf het filter je longen ingaan. Is dat ook zo met de e-sigaret?

En hoe meet je ongeveer welk soort ampullen je nodig hebt?

En zit er een gebruiksaanwijzing bij? Clown

En hoeveel ampullen bestellen jullie steeds bij?

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 18:04

ja de mijne is verstuurd. Hopelijk komt hij dinsdag binnen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 18:13

Mayo schreef:
Ik heb alles eens even doorgespit en ik twijfel nog steeds. Gezien de aanschaf en 'angst' dat ik het toch niks vind Clown

Wat ik me afvraag, als je normaal aan een sigaret hijst, dan voel je zeg maar de rook vanaf het filter je longen ingaan. Is dat ook zo met de e-sigaret?

En hoe meet je ongeveer welk soort ampullen je nodig hebt?

En zit er een gebruiksaanwijzing bij? Clown

En hoeveel ampullen bestellen jullie steeds bij?

Je voelt hetzelfde als met het hijsen aan een sigaret.

Geen idee hoe je meet welke ampullen je nodig hebt, ik ben begonnen met 16 mg en heb nu voor het eerst ook 1 doosje 11 mg besteld. Gewoon om te kijken of dat ook voldoet.

1 ampul is ongeveer gelijk aan 1 pakje sigaretten, dus dan kun je ongeveer nagaan hoeveel je nodig hebt.
Ik leek de afgelopen dagen steeds meer ampullen nodig te hebben, wat nu blijkt is dat ik waarschijnlijk een doosje slechte ampullen ertussen had zitten want met een ampul uit een ander doosje doe ik nu alweer een dag. Het slechte doosje krijg ik vervangen. Lachen

Ik heb nu 15 ampullen besteld.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 18:16

o wat ben ik toch stom. Vanavond komt een vriendin van mij uit bladel. Die had hem van de week wel op kunnen halen voor mij. Had ik hem eerder binnen en het scheelt weer verzendkosten. Denk ik nu pas aan lekker handig.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 18:44

Die PS heeft dan wel een goede service, dat je een nieuw doosje ampullen krijgt omdat de vorige niet goed waren.
Nog meer reden om de PS te nemen.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:16

Ik liep ergens anders tegenaan vanavond, don't try this at home... Bloos! De e-peuk ligt hier gewoon op het buro, ik gebruik hem en leg hem weer neer... Maar toen ik net toch een echt shaggie draaide en aanstak (nummer 1 van vandaag, na het eten, dat is nog zo lekker) heb ik die ook gedachteloos neergelegd na 1 haal Nagelbijten / Gniffelen Gevolg.... een groot schroeigat in mijn paperassen op het buro Lips are sealed

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:18

*LOL*
Sorry Haha!
Dit is nou precies het tegenovergestelde van waar ik bang voor was....... ik had verwacht dat ik wel een keer de aansteker onder m'n e-peuk zou houden *LOL*

Overigens helaas geen tijd gehad om naar de Primera te gaan, moest plotseling werken. Jammer dan.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:21

De aansteker heb ik ook al eens onder mijn e-peuk gehouden, dat ging gelukkig toen net goed Haha!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:24

Hoihoi.
De mijne is ook onderweg.
Ik zei tegen mijn manneke, je hebt hem alks het goed is dinsdag in huis.
Zijn ogen begonnen helemaal te glinsteren.
Ik hoop dat dit einde roken is. Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:29

kaatje77 schreef:
Ik hoop dat dit einde roken is. Haha!

Dan moet hij wel gemotiveerd zijn en willen stoppen.
Anders denk ik niet dat je door elektrisch roken gaat stoppen, je gaat wel minder "echte sigaretten" roken. Maar stoppen moet je echt willen zoals bij welke methode dan ook Lachen

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:34

Nou, ik zie het iig als een dikke stok achter de deur om het zo maar te zeggen.
Hij moest 8 jaar geleden al stoppen door een tia, maar goed, ouders die alebei ok rookten.
Ik ben toen voor hem 1 maand gestopt, maar toch weer begonnen. Bloos
Hij mag niet binnen roken, dus moet altijd naar buiten.
En met de winter op komst een mooie uitdaging voor hem. Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:37

kaatje77 schreef:
Nou, ik zie het iig als een dikke stok achter de deur om het zo maar te zeggen.
Hij moest 8 jaar geleden al stoppen door een tia, maar goed, ouders die alebei ok rookten.
Ik ben toen voor hem 1 maand gestopt, maar toch weer begonnen. Bloos
Hij mag niet binnen roken, dus moet altijd naar buiten.
En met de winter op komst een mooie uitdaging voor hem. Haha!

Dan nog zal hij het zelf moeten willen.
Stoppen voor een ander werkt niet, zou tenminste voor mij absoluut niet werken en dat hoor ik van de meesten.
En ik ben dan zelfs zo erg dat als mijn man mij zou verplichten buiten te gaan roken dat ik wel een woning voor mezelf zou gaan zoeken. Haha!

Maar als hij het op deze manier wil proberen en er echt voor wil gaan denk ik wel dat het de beste manier is Lachen

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:38

In eerste instantie ging ik bewuster roken, dus niet zomaar elke zoveel minuten een peuk in de hens steken... Ik begon al vrij snel te wennen aan de e-peuk, en ik merkte ook al vrij snel dat het echte roken scherp werd, ik ben op milde shag overgestapt, en zelfs dat vind ik niet meer lekker... Maar je moet inderdaad wel willen, dus ergens moet je wel een grens stellen. Voor mij was dat geen echte sigaretten meer en geen filterhulzen, dus alleen shag (dat vond ik toch al nooit niet echt fijn), voor mij werkt dat. Gemotiveerd om te stoppen was ik eigenlijk helemaal niet, ik vond het gewoon veel te lekker, maar dat het beter is om te stoppen wist ik wel.... En ik denk dat ik met deze oplossing best wel eens van het echte roken af kan komen. En zelfs als ik nog 2, 3, 4 of 5 shaggies per dag zou blijven roken dan ben ik al dik tevree, da's altijd beter dan 2 a 3 pakjes Caballero 30 per dag.
Wat me wel opvalt is dat ik een heel gevoelige tong heb nu en de dingen gaan anders smaken, ik ruik ook beter (da's niet altijd fijn natuurlijk Nagelbijten / Gniffelen )

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:44

EmDee schreef:
In eerste instantie ging ik bewuster roken, dus niet zomaar elke zoveel minuten een peuk in de hens steken... Ik begon al vrij snel te wennen aan de e-peuk, en ik merkte ook al vrij snel dat het echte roken scherp werd, ik ben op milde shag overgestapt, en zelfs dat vind ik niet meer lekker... Maar je moet inderdaad wel willen, dus ergens moet je wel een grens stellen. Voor mij was dat geen echte sigaretten meer en geen filterhulzen, dus alleen shag (dat vond ik toch al nooit niet echt fijn), voor mij werkt dat. Gemotiveerd om te stoppen was ik eigenlijk helemaal niet, ik vond het gewoon veel te lekker, maar dat het beter is om te stoppen wist ik wel.... En ik denk dat ik met deze oplossing best wel eens van het echte roken af kan komen. En zelfs als ik nog 2, 3, 4 of 5 shaggies per dag zou blijven roken dan ben ik al dik tevree, da's altijd beter dan 2 a 3 pakjes Caballero 30 per dag.
Wat me wel opvalt is dat ik een heel gevoelige tong heb nu en de dingen gaan anders smaken, ik ruik ook beter (da's niet altijd fijn natuurlijk Nagelbijten / Gniffelen )

Dan heb jij wel degelijk een motivatie om te willen stoppen want je maakt het jezelf toch wel moeilijker Knipoog

Hier ligt een hele stapel voorgedraaide sigaretten (manlief rookt nog gewoon) en ik kan dus gewoon een sigaret pakken wanneer ik wil en die smaken wel anders als ik net een hijs van de ps heb genomen en ik pak ze gewoon minder snel.
Maar ik ga geen moeite doen om er niet een te pakken als ik er wel zin in heb.

Zelf denk ik nu na een week absoluut niet dat ik door dit ding van het roken af ga komen, maar als het zo is dat het me minder geld gaat kosten (moet ik dus wel het aantal ampullen terug gaan brengen lol) dan hou ik het wel vol. Kost het me evenveel of zelfs meer dan ga ik weer gewoon roken.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:46

Ach ThePast03.
Voordat we gingen bouwen hadden we al afgesproken dat er in huis niet werd gerookt muv feestjes.
We hebben zo'n groot huis en alles elk jaar verven is daarom heel duur.
Ik rookte toendertijd meer dan mijn man.
Door een ziekte en ziekenhuis verblijf op de ic ben ik gelukkig gestopt met roken, maar geef eerlijk toe dat ik het er na 2,5 jaar nog steeds erg moeilijk mee heb.
Ook voor hem is het 1000 x beter om te stoppen.
Hij weet dat ook, maar pleisters en pillen werken bij hem niet.
Vandaar dat hij ook enthousiast is.
Maar zoals je zegt. Hij moet het doen.
Ik kan hem alleen maar steunen. Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:50

kaatje77 schreef:
Ach [*olduser*].
Voordat we gingen bouwen hadden we al afgesproken dat er in huis niet werd gerookt muv feestjes.
We hebben zo'n groot huis en alles elk jaar verven is daarom heel duur.

Als jullie het samen afgesproken hebben is dat natuurlijk heel anders.

Wij verven ook niet elk jaar hoor, mooi geel is niet lelijk Haha!

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:53

ThePast03, ik woon alleen, dat maakt het wel makkelijker om niet aan de filters te beginnen. Daan (Dana01 hier) kreeg het voor elkaar om veel minder echt te roken en Fenneke, en Marije rookt vanaf dag 1 van de e-peuk al helemaal niet meer gewoon, het was ook een beetje iets van: wat zij kunnen moet ik toch ook kunnen? En tot nu toe lijkt het me aardig te lukken.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:53

Ik ben gek op mooi geel Haha!