Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dana01 schreef:2 per dag??? dan maak je het wel heel bont ThePast03
marietje27 schreef:Zit je toch de hele dag aan die Ps te lurken?
EmDee schreef:Je kunt altijd de boel om de tuin leiden en de watten overzetten in een passend mondstuk, dat is niet zo moelijk... de ss ampullen passen in de ps en andersom ook, de smaak zou hetzelfde moeten zijn, of je nu high ampullen hebt of zero, voor mij is tot nu toe de smaak van ss ampullen de lekkerste, maar dat is toch persoonlijk. De smaak van de humanbody ampullen is voor mij alweer een paar weken geleden, dat weet ik eigenlijk al niet eens meer.... Je moet even gaan uitzoeken en misschien wat geld gaan uitgeven tot je een lekkere smaak hebt gevonden. Maar na een dag of 2 a 3 weet je eigenlijk al niet beter, althans dat is mijn ervaring. Even de kiezen op elkaar en doorbijten
Mayo schreef:Ik heb alles eens even doorgespit en ik twijfel nog steeds. Gezien de aanschaf en 'angst' dat ik het toch niks vind
Wat ik me afvraag, als je normaal aan een sigaret hijst, dan voel je zeg maar de rook vanaf het filter je longen ingaan. Is dat ook zo met de e-sigaret?
En hoe meet je ongeveer welk soort ampullen je nodig hebt?
En zit er een gebruiksaanwijzing bij?
En hoeveel ampullen bestellen jullie steeds bij?
kaatje77 schreef:Ik hoop dat dit einde roken is.
kaatje77 schreef:Nou, ik zie het iig als een dikke stok achter de deur om het zo maar te zeggen.
Hij moest 8 jaar geleden al stoppen door een tia, maar goed, ouders die alebei ok rookten.
Ik ben toen voor hem 1 maand gestopt, maar toch weer begonnen.
Hij mag niet binnen roken, dus moet altijd naar buiten.
En met de winter op komst een mooie uitdaging voor hem.
EmDee schreef:In eerste instantie ging ik bewuster roken, dus niet zomaar elke zoveel minuten een peuk in de hens steken... Ik begon al vrij snel te wennen aan de e-peuk, en ik merkte ook al vrij snel dat het echte roken scherp werd, ik ben op milde shag overgestapt, en zelfs dat vind ik niet meer lekker... Maar je moet inderdaad wel willen, dus ergens moet je wel een grens stellen. Voor mij was dat geen echte sigaretten meer en geen filterhulzen, dus alleen shag (dat vond ik toch al nooit niet echt fijn), voor mij werkt dat. Gemotiveerd om te stoppen was ik eigenlijk helemaal niet, ik vond het gewoon veel te lekker, maar dat het beter is om te stoppen wist ik wel.... En ik denk dat ik met deze oplossing best wel eens van het echte roken af kan komen. En zelfs als ik nog 2, 3, 4 of 5 shaggies per dag zou blijven roken dan ben ik al dik tevree, da's altijd beter dan 2 a 3 pakjes Caballero 30 per dag.
Wat me wel opvalt is dat ik een heel gevoelige tong heb nu en de dingen gaan anders smaken, ik ruik ook beter (da's niet altijd fijn natuurlijk)
kaatje77 schreef:Ach [*olduser*].
Voordat we gingen bouwen hadden we al afgesproken dat er in huis niet werd gerookt muv feestjes.
We hebben zo'n groot huis en alles elk jaar verven is daarom heel duur.