Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ushi schreef:Heeft iemand tips voor mij mischien, ik heb lang haar heel erg stijl en heel erg dik.
HouVanUtopia schreef:Hallo allemaal
Over een week ga ik weer naar de kapper om te laten knippen.
Nu wil ik eigelijk wel iets leuks iets wat vlot en spontaan staat!!
Zo heb ik het nu:
Iemand tips?
sweetheart schreef:sjaantje schreef:Hm misschien kunnen jullie mij helpen. Ik heb best lang (als het niet opkrult tot beneden mijn bh bandje op mn rug) krullend haar. Het is enorm dik, zwaar en wil ook graag pluizen. Hoe ga ik dit fatsoenlijk temmen. Het krult nl niet altijd even mooi en ik heb het gevoel dat het een beetje uitzakt doordat het zo zwaar is. Op zich wil ik het wel korter, want dan wordt het iets lichter. Laagjes zijn geen goed idee. Iedereen denkt dat mn krullen daar mooier van worden, maar dat heb ik al geprobeerd en dat vond ik niet mooi.
Andere suggesties? Een pony is helaas geen optie, want ik heb een te sterke kruinMn haar groeit wel heel snel.
(beetje rare foto maar ik heb mn haar naar voren gedaan anders kreeg ik het niet op de foto)
Klinkt heel bekend dit haarIk heb het ook. De gene die bij mijn aankwam met je moet laagjes doen, die heeft het geweten. Als je het 1 cm afknipt krult het mega erg op.
Hoe ik het tem:
- veel conditioner gebruiken
- 's ochtends kop onder de kraan (of douche wat je makkelijker vind), haar goed natmaken, beetje afdrogen, borstelen, een paar keer naar voren schudden en je hebt een mooi kapsel, maar ja als je het zo laat drogen dan ben je net een poedel, dus na het schudden pak ik de bus mouse (taft gebruik ik) daar gaat een lading van in mijn haar, nog een keer schudden en klaaar! Soms als ik uit ga gooi ik er nog wat haar lak overheen.
Wat betreft 'in model' knippen, dat gaat heel moeilijk bij mijn haar. Er is geen enkel model geschikt.
sjaantje schreef:Hm misschien kunnen jullie mij helpen. Ik heb best lang (als het niet opkrult tot beneden mijn bh bandje op mn rug) krullend haar. Het is enorm dik, zwaar en wil ook graag pluizen. Hoe ga ik dit fatsoenlijk temmen. Het krult nl niet altijd even mooi en ik heb het gevoel dat het een beetje uitzakt doordat het zo zwaar is. Op zich wil ik het wel korter, want dan wordt het iets lichter. Laagjes zijn geen goed idee. Iedereen denkt dat mn krullen daar mooier van worden, maar dat heb ik al geprobeerd en dat vond ik niet mooi.
Andere suggesties? Een pony is helaas geen optie, want ik heb een te sterke kruinMn haar groeit wel heel snel.
(beetje rare foto maar ik heb mn haar naar voren gedaan anders kreeg ik het niet op de foto)