Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjoEisla schreef:ik zou heel hard uitkijken met een te kort staafje, daardoor is mijnes uitgegroeid..
Riviles schreef:ik meld me ook.
Deze zomer wil ik wat kiloos kwijt en dan als beloning een navelpiercings nemen, jajaja zegt een moeder van 3 kinderen, maar puur voor mezelf hoor, ik ga niet met ontblote buik lopen, die is namelijk kapot door de bevallingen
Kan ik trouwens mensen van hier nog blijmaken met overblijfselen uit mijn shoppie. Ik was een poosje geleden gestopt namelijk door omstandigheden en bied vele piercings aan op marktplaats.
Geef maar even PB'tje.
Maar nu even vraagje?
Hoe oud zijn jullie eingelijk? Ik bedoel meer in de trant van, zijn er ook 'moeders' die laten piercen? Heb altijd zo'n gevoel dat ik dan weer de enigste ben
Riviles schreef:ik meld me ook.
Deze zomer wil ik wat kiloos kwijt en dan als beloning een navelpiercings nemen, jajaja zegt een moeder van 3 kinderen, maar puur voor mezelf hoor, ik ga niet met ontblote buik lopen, die is namelijk kapot door de bevallingen
Kan ik trouwens mensen van hier nog blijmaken met overblijfselen uit mijn shoppie. Ik was een poosje geleden gestopt namelijk door omstandigheden en bied vele piercings aan op marktplaats.
Geef maar even PB'tje.
Maar nu even vraagje?
Hoe oud zijn jullie eingelijk? Ik bedoel meer in de trant van, zijn er ook 'moeders' die laten piercen? Heb altijd zo'n gevoel dat ik dan weer de enigste ben
chas schreef:Meld me ook !!!Ben 35 en moeder van 2 kids ....Voel me gewoon 25 !
heb nu 2 piercings een in mn navel en een in mn doos ;)
LiNdA1986 schreef:Mijn navelpiercing is ontstoken!![]()
Zit een heel bobbeltje op! Heb al met zeezout gedaan en toen is het wel minder geworden, maar duurt nou wel lang voordat ie weggaat.
Iemand nog tips??
Barmat schreef:chas schreef:Meld me ook !!!Ben 35 en moeder van 2 kids ....Voel me gewoon 25 !
heb nu 2 piercings een in mn navel en een in mn doos ;)
magnefique
Megamutsj schreef:Mag je trouwens een labretpiercing als je tandartsassistente bent?
Ik ga na mijn examens namelijk tandartsassistente doen, en wil daarna werk zoeken als tandartsassistente.