[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjoEisla

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 23:05

ik zou heel hard uitkijken met een te kort staafje, daardoor is mijnes uitgegroeid..

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:14

men tong is vrij pijnlijk vandaag, zodra de piercing iets beweegt voel ik de gaatjes trekken, wss bezig aan het genezen.
ik heb wel wat etter aan de onderkant, rond het staafje zit een beetje wit slijm.
ik heb het gister met een wattenstaafje erafgehaalt (voorzichtig uiteraard) en dan goed gespoeld, maar het kwam terug.
Nu zit het er niet. is dit ook een teken van genezing?
het is niet echt pijnlijk ofzo ...

Men tong is ook een beetje gezwollen, maar dat trekt in verloop van de dag weer weg, praten gaat goed alleen de R is ietsje moeilijker (maar dat was te verwachten, heb vroeger praatlessen moeten volgen daarvoor en het is nooit helemaal goedgekomen Clown)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:09

MarjoEisla schreef:
ik zou heel hard uitkijken met een te kort staafje, daardoor is mijnes uitgegroeid..

hij is niet echt te kort ben ik nu achter... doordat ik gisteren zo had zitten klooien met mn ring, was de boel wat opgezet enzo... nu zit ie prima,niet te strak en steekt zelf een ienimini beetje uit aan de bovenkant. Maar goed, hadden ze een 12mm gehad, had ik die genomen...

en niet in zo'n eng kleurtje.... zo euhmmmm K3 achtig Haha!

Wat wel weer maf is, is dat ik um nu helemaaaal niet meer voel! Met die ring voelde ik alles, nu voel ik af en toe maar op mn buik of tie er nog wel is Haha!

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:49

haha dat gevoel heb ik ook wel is..
Ik voel dan even of hij er nog wel zit, want wil hem niet kwijtraken Tong uitsteken

maar weet iemand of je hem naar een poosje moet wisselen met een korter staafje?
die van mij is best lang..

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:08

hahaha jah ik voel me piericng ook niet Knipoog vind ik juist wel fijn eerlijk gezegd

Chrisssy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:31

Ik meld me ook maareens Haha! (beetje aan de late kant maarja Bloos )

Ik heb zelf alweer 3 jaar een navelpiercing. Helamaal geen pijn met zetten, nog steeds plezier van en is nog nooit ontstoken geweest Vork

Maaaaaaaar...

Nou begint het alweer allemaal lekker te kriebelen om nog een piercing te laten zetten (hoezo het is niet verslavend?). Ik twijfel al een jaar over een tongpiercing. Ik vind ze mooi (mits je dr niet continue mee speelt enzo) en wil het best wel graag. Waarom heb ik hem dan nog niet?

Ik heb een hoge pijngrens, dus bang voor de pijn ben ik absoluut niet. Ook vind ik de nasleep van je tong die opzwelt en de verzorginbg geen probleem. Wel ben ik bang voor de naald door mijn tong. Een andere plek vind ik niet eng (bijvoorbeeld navel, lip, wenkbrauw, oor), maar omdat je tong zo zacht en alles is. Ik weet het niet maar de haren in mn nek gaan recht overeind staan wanneer ik eraan denk! Kunnen ze me niet gewoon onder narcose leggen ofzo Koe Clown

Een ander iets is dat ik volgend jaar Verpleegkunde ga studeren. Is het toegestaan om een tongpiercing te hebben? Ik snap best dat piercings in je gezicht niet de bedoeling zijn maar aangezien je een tongpiercing niet de hele tijd ziet...

Kunnen jullie me helpen?

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:45

ik heb geen idee, maar ik doe SPW en hebben ze geen problemen mee.
als het heel graag wil moet je het gewoon doen!
Ik ben zelf ook snel bang voor dat soort dingen:P

Christel3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:53

Ik wil heel graag een tong piercing!
Hoe hebben jullie je ouders overtuigd of gevraagd?:P

x

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 15:05

ik meld me ook.
Deze zomer wil ik wat kiloos kwijt en dan als beloning een navelpiercings nemen, jajaja zegt een moeder van 3 kinderen, maar puur voor mezelf hoor, ik ga niet met ontblote buik lopen, die is namelijk kapot door de bevallingen Tong uitsteken

Kan ik trouwens mensen van hier nog blijmaken met overblijfselen uit mijn shoppie. Ik was een poosje geleden gestopt namelijk door omstandigheden en bied vele piercings aan op marktplaats.
Geef maar even PB'tje.

Maar nu even vraagje?
Hoe oud zijn jullie eingelijk? Ik bedoel meer in de trant van, zijn er ook 'moeders' die laten piercen? Heb altijd zo'n gevoel dat ik dan weer de enigste ben Haha!

Chrisssy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:14

Ik ben 20 Lachen

Geen kinderen of dat soort ongein Koe Sigaar

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 17:26

Mijn navelpiercing is ontstoken! Huilen
Zit een heel bobbeltje op! Heb al met zeezout gedaan en toen is het wel minder geworden, maar duurt nou wel lang voordat ie weggaat.
Iemand nog tips??

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 17:29

Riviles schreef:
ik meld me ook.
Deze zomer wil ik wat kiloos kwijt en dan als beloning een navelpiercings nemen, jajaja zegt een moeder van 3 kinderen, maar puur voor mezelf hoor, ik ga niet met ontblote buik lopen, die is namelijk kapot door de bevallingen Tong uitsteken

Kan ik trouwens mensen van hier nog blijmaken met overblijfselen uit mijn shoppie. Ik was een poosje geleden gestopt namelijk door omstandigheden en bied vele piercings aan op marktplaats.
Geef maar even PB'tje.

Maar nu even vraagje?
Hoe oud zijn jullie eingelijk? Ik bedoel meer in de trant van, zijn er ook 'moeders' die laten piercen? Heb altijd zo'n gevoel dat ik dan weer de enigste ben Haha!

ja ik Haha!
ben 24 met een zoontje van 3,5
Heb 2 piercings... een navelpiercing en een piercing down under daarginder....

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 17:31

Mijn moeder is verpleegkundige en bij haar in het ziekenhuis lopen er ook gewoon meiden rond met een tongpiercing. Knipoog

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:17

ik ben 33 volgens de papieren maar gedraag me eerder als 20 Haha!

en heb 8 weken geleden een navelpiercing laten zetten ondanks dat mn buikje niet echt slank is...

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:45

Riviles schreef:
ik meld me ook.

Geef maar even PB'tje.

Maar nu even vraagje?

Meld me ook !!! Haha! Ben 35 en moeder van 2 kids ....Voel me gewoon 25 ! Haha! heb nu 2 piercings een in mn navel en een in mn doos Knipoog

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:49

chas schreef:
Meld me ook !!! Haha! Ben 35 en moeder van 2 kids ....Voel me gewoon 25 ! Haha! heb nu 2 piercings een in mn navel en een in mn doos ;)

ROFL magnefique Haha!

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:49

LiNdA1986 schreef:
Mijn navelpiercing is ontstoken! Huilen
Zit een heel bobbeltje op! Heb al met zeezout gedaan en toen is het wel minder geworden, maar duurt nou wel lang voordat ie weggaat.
Iemand nog tips??

Niet teveel mee rotzooien ....... geloof een blz terug heb ik een link gezet naar een piercingsforum ...kijk daar even of vraag het daar ....(is een vriendin van mij) http://www.totally-you.nl/forum/profile.php?uid=1 (toch maar voor je opgezocht)
Laatst bijgewerkt door chas op 24-05-07 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:52

Barmat schreef:
chas schreef:
Meld me ook !!! Haha! Ben 35 en moeder van 2 kids ....Voel me gewoon 25 ! Haha! heb nu 2 piercings een in mn navel en een in mn doos ;)

ROFL magnefique Haha!

Whahahahaha !! Haha! Haha! Haha!

Vroegah zag je dat niet hè Knipoog
Mijn man en ik zijn samen een peircing wezen halen ,Hij in zn tiet en ik in mn doos ...dus komen thuis en hubbie zei ...zo ik heb mn peircing ."Ow zei mn zoon ,,cool "Jaa en je moeder heefd er ook een "ja waar dan ...Ik weer "tjsa niet in mn tiet "Maar in mn doos ....Hij zegt je bent gek man maare ...Nog cooler ! dan die van pa ! hahahaa 12 jaar

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:56

Haha!

Humor noem ik dat....

Op stal waar ik eerst stond was ook een meisje met tongpiercing (ja joh, kei-lekker met p***en) en daar zaten we over te praten. Ik nam nét een slok koffie toen zei echt über-droog zei "ja, en nu wil ik er nog één in mn k-u-t" en vervolgens een trekje van dr peuk nam, zo heel noncha dus....

Gevolg - koffie door mn neus naar buiten van het lachen...

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:59

hahaha oke Nagelbijten / Gniffelen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:01

snoef: niet mijn ding, mr wel leuk!

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 00:28

Kijk jongens..ehm meiden.. hier kan ik wat mee Tong uitsteken
Ik weet dus nu dat ik niet de enige ben, dat maakt de stap alleen maar kleiner [of was het groter?] om het te doen. Wel eerst wat kilootjes kwijt, ben er hard mee bezig Haha!

Heb al leren jumpen van miene dochter, hahaha coole mam ben ik, je moet wel hip blijven hoor [ben 32]

Hebben de 'moeders' onder ons ook speciale gedachte bij het nemen van een navelpiercing? Ik vind het zo'n leuk idee dat ik de kids dan weer aan mijn buikje heb hangen, ik kan er namelijk foto's in plaatsen, dat lijkt me zo speciaal.

Ik wil echt eerst die vette buik van me weghebben, dat is het enigste waar ik me zorgen over maak, daar kan ik nu nog geen piercing in laten zetten vind ik.

Vind het alleen een beetje een eng idee dat een piercer het ook weleens verkeerd kan doen, te kort of iets dergelijks. En dan? komt dat nooit meer goed?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 00:33

Mag je trouwens een labretpiercing als je tandartsassistente bent?
Ik ga na mijn examens namelijk tandartsassistente doen, en wil daarna werk zoeken als tandartsassistente.

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 08:01

rilana, meeste piercers zetten hem wel goed (oke scheef das dom Knipoog) maar veel buiken stoten een navelpiercing af en dan komt hij meer naar de oppervlakte en kun je alleen heel kleine staafjes draven of groeit ie uiteindelijk helemaal uit..

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 08:27

Megamutsj schreef:
Mag je trouwens een labretpiercing als je tandartsassistente bent?
Ik ga na mijn examens namelijk tandartsassistente doen, en wil daarna werk zoeken als tandartsassistente.

Bij alle gezichtspiercings of piercings op andere zichtbare plaatsen is de kans bestaande dat je werkgever dat niet wil, zeker niet als je met klanten moet omgaan (zoals bij tandartsassistente het geval is). Denk dat hierbij de kans dat het niet geapprecieerd wordt nog groter is, omdat een labret erom bekend staat dat het heel ernstige tandproblemen kan veroorzaken (terugtrekken van het tandvlees) en dan moet je als tandartsassistente natuurlijk niet het "slechte voorbeeld" gaan geven...