Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dingetje schreef:Goedemorgen!
Hoe is het nu Nightlover?
dingetje schreef:Zolang ik mijn mond maar dicht houd, heb ik weinig last. Ik zit nog wel aan de pijnstillers. En ik heb idd ook een hele vieze smaak in mijn mond en volgens mij stink ik ook uit mijn mond, heel erg...Maar ik kan niet echt zeggen dat het me tegen is gevallen...
dingetje schreef:Ik moest pijnstillers halen bij de apotheek. Die zijn nu inmiddels op. Vanmorgen heb ik een Advil genomen. Wil op zich ook wel goed. Dit was trouwens ook mijn eerste kies. Helaas moet er over een poosje weer eentje uit. Daar wil ik nog liever niet aan denken...
dingetje schreef:Dat denk ik ook. Alleen ik heb zo'n groot gat in mijn tandvlees. Het bloed bij mij ook nog een beetje geloof ik. Als het maar niet gaat ontsteken of zo...
dingetje schreef:Ik durf eigenlijk niet zo goed te poetsen in de buurt van die plek.
Waar zou je het beste mee kunnen spoelen? Ik heb wel Listerine in huis...
dingetje schreef:Ik laat de Listerine nog maar even zitten. Daar wacht ik nog wel een paar dagen mee....
Misser schreef:Pijnstillers al op?? Ik kreeg er 25. Ik heb trouwens een mondspoeling voorgeschreven gekregen...
Bij mij is et niet blauw geweest, wel erg dik.
nightlover schreef:Misser schreef:Pijnstillers al op?? Ik kreeg er 25. Ik heb trouwens een mondspoeling voorgeschreven gekregen...
Bij mij is et niet blauw geweest, wel erg dik.
25![]()
Ik heb niks meegekregen mocht wel een paracetamol !
Aangezien ik daar misselijk van word is het Ibuprofen geworden .
Zijn er bij jou niet meer in 1 keer verwijderd ?
Heb net in de spiegel gekeken en volgens mij zie ik geen verdikking .
Misschien dat een ander het wel ziet .
Het voelt ook wat dik namelijk en toch wat pijnlijk .
Maar ik leef nog Haha
Misser schreef:Is toch een mooi moment om te stoppen met roken?
Marielle88 schreef:mwah als je voorzichtig doet (niet te hard lurken) kun je wel roken. verschilt misschien wel persoon ,maar ik heb nergens last van gehad (eerste x 5 dagen gestopt, nu 2ex zelfde dag weer begonnen)
dingetje schreef:Nou...en is het gelukt?
Ik kan me wel vinden in het bericht van Misser. Bij mij is het nu 48 uur geleden en nu echt op zijn gevoeligst. Ik kan mijn mond niet open doen of ik krijg echt een akelig gevoel bij die plek. Brrr...