Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jakary1511 schreef:ja, idd, lichttherapie is enkel UV-A stralen en geen UV-B stralen, dus niet hetzelfde als zonlicht.
lovertje13 schreef:iemand nog 'wondermiddeltjes' tegen psoriasis ?
Ashquar schreef:Ik heb ook eczeem dus meld me maar even!
Het komt bij mij van binnenuit, dus ben nergens allergisch voor.
Ik heb het vooral op mijn vingers nu, heel vervelend. Mijn rechterringvinger en mn linkermiddelvinger zijn nu best lelijk, beetje verschrompeld doordat er zo erg eczeem was geweest.En in mn knieholtes en elleboogholtes heb ik het ook maar nu even niet.
lovertje13 schreef:Is er trouwens al iets meer bekend over de meeting ?
Laar schreef:Het zijn geen pillen het zijn softgelballetjes, zo groot als een kleine knikker. weet niet zo goed hoe ik ze moet beschrijven.
Het zijn een soort van badparels, en zo werken ze ook. in je maag smelten ze zal ik maar zo zeggen.
Ik vind het niet moeilijk om door te slikken omdat ze niet 'stroef' zijn als bijv. paracetamol. 6 is wel veel. ik moet er 2 per maaltijd.
Maargoed, ik hoop dat ik in een weekje toch wel resultaat mag verwachten. is dat redelijk denk je?
Ashquar schreef:Mijn broertje heeft ze ook (voor zn concentratie) maar hij prikt ze lek en dat doet ie door zn melk. Maar volgensmij vergeet ie het altijd.
Laar schreef:Ashquar schreef:Mijn broertje heeft ze ook (voor zn concentratie) maar hij prikt ze lek en dat doet ie door zn melk. Maar volgensmij vergeet ie het altijd.
Haha en ze zijn ook voor zijn geheugendus misschien vergeet hij ze dan minder vaak
Ze stinken overigens wel heel erg!