uhmm..
ton
beide tepels
2 in navel
en 1 onder de gordel..
wil er nog meer maar ja ben bang voor naalden

en buiten 2e in tong zou ik niet meer weten waar...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DunDijk schreef:14 dagen een dikke tong
De mijne is 1 dag dik geweest en daana begon hij alweer te slinken. Heb er dan ook na 1 week een korter staafje in laten zetten.
love_paarden schreef:Jee...ik heb mijn tragus piercing vadaag precies een maand
en over 5 maanden mag ik er een ander oorbelletje in doen(laat ik door de piercer doen)
groetjes Elise
DunDijk schreef:Zonder tang?
Volgens mij piercen ze je tong toch echt altijd met tang, anders is de kans dat ze mis piercen veel groter![]()
Weet je zeker dat het zonder tang is Angela
svenlOver15 schreef:Hallo allemaalIk ga misschien volgende week een tongpiercing laten zetten.. ik wil al heel lang.. maar ben bang dat het pijn doet, of dat het mis gaat ofzo.. Mams kwam met enge verhalen over aders enzo.
Dus, doen of niet doen?
magic_lover schreef:svenlOver15 schreef:Hallo allemaalIk ga misschien volgende week een tongpiercing laten zetten.. ik wil al heel lang.. maar ben bang dat het pijn doet, of dat het mis gaat ofzo.. Mams kwam met enge verhalen over aders enzo.
Dus, doen of niet doen?
mijn moeder zei ook al... jaa je moet eens goed lezen op internet wat er allemaal mis kan gaan..
nouja dat moet je dus juist niet doen als je al zenuwachtig bent....
ik ben me er wel van bewust... maar daarom ga ik ook niet naar de 1e de beste zaak
_Scarlet_ schreef:Hehe, daar hoef ik niet per sé op te wachten maar gezien ik nog carnaval krijg enzo wacht ik toch maar even
14? Wow, da's klein :| Volgens mij heb ik gewoon een dikke tong
Tooske schreef:_Scarlet_ schreef:Hehe, daar hoef ik niet per sé op te wachten maar gezien ik nog carnaval krijg enzo wacht ik toch maar even
14? Wow, da's klein :| Volgens mij heb ik gewoon een dikke tong
Ik heb ook 14 mm heb ook een vrij dunne tong en hij zit vrij ver voorin bij mij..
Mazzel-meid schreef:haha inderdaad.. ik ga me er ook niet al te druk om maken, en zeker niet lezen wat er allemaal fout kan gaan. Meisje uit m'n klas kwam vandaag ook met verhalen over een vriend wiens (slag)ader geraakt was.. brr![]()
Het duurt gewoon nog 1,5 week en ik vind 't nou al hartstikke eng