Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathazzz schreef:Hallo!
Ik ben nu na een paar jaar gestopt met de pil. Wel gewoon elke maand ongesteld geworden op een paar keer na omdat ik de pil dan doorslikte. Maar ik kwam er achter dat ik nu al 9 weken niet meer ongesteld geweest. Is dit normaal als je de pil een tijdlang heb geslikt?
SassieSjaak schreef:ik heb ipv de mycrogynion 30 een andere gehad goedkopere versie ofzo??
Best wel vaag maar daardoor ben ik ook minder ongesteld dan normaal... best raar nog meer meiden dit???
Pascal schreef:Ben net met mijn zus mee geweest om een spiraaltje te laten zetten, maar zijn ging bijna van dr graatje van de pijn... Ze heeft nog geen kind gehad dus moest haar baarmoedermond wat opgerekt worden..
Maar fijn zij lag daar en niet ik... maar woensdag moet ik naar de gyn... ik heb wel een kind gehad... Doet het nou echt zo'n pijn?
Ik ben een beetje bang geworden hahaha...
Storm76 schreef:Pascal,
Het is echt de moeite waard!!!
Eventjes pijn en daarna nog maar een klein beetje ongesteld (sommige vrouwen helemaal niet meer), je hoeft geen pil meer te slikken en 5 jaar lang hoef je nergens aan te denken.
Ik heb er ook eentje en ik heb nog geen kind gehad. Ik ben wel van mijn graatje gegaan door de pijn maar ondanks dat zou ik het zo weer doen!
Succes woensdag!
L0L0 schreef:Ik had ook even een vraagje.
Ik ben net aan de pil maar ik zit nu helemaal onder de puistjes. Kan dit door de pil komen? En word het vanzelf minder?
Pascal schreef:zij jullie trouwens nooit bang dat je toch zwanger bent, want dat lees je regelamtig?
of is het allemaal net zo betrouwbaar als de pil, prikpil e.d.?