wie heeft HET middel tegen puistjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: wie heeft HET middel tegen puistjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:37

Miemserik schreef:
Gewoon elke ochtend en avond je gezicht schoonmaken met een washand, goedkoop en simpel..

Jij bent blijkbaar iemand die er bijna geen last van heeft.
Want geloof me, bij ernstige acne werkt dit echt niet.
Als dat zo zou zijn zou de hele wereld een mooie huid hebben Lachen

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:43

Inderdaad Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga aankomende week maar weer naar de dokter.
Ik kreeg de vorige keer een antibiotica kuurtje mee. Hielp goed! Maar nadat die over was, komt alles gewoon weer terug.
Ik vraag me af wat de volgende stap is.
Dat eryderm is echt flikkerspul. Ik moest mn gezicht daarmee indeppen. Maar ik heb daar vette littekens van gekregen! Het brand ook best erg. Dus daar ben k mee gestopt. Ik hoop dat de littekens vervagen gaan Boos!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:46

PC LE Creme van biodermal zijn erg goed voor littkens en onderhuids littenkenweefsel Marije, dat gebruik ik ook, en binnen een week was het onderhuidse littekenweefsel al erg vervaagd! En nu inmiddels gewoon weg zelfs!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:47

Ik kan de huidtherapeut echt aanraden! Zelf had ik ook last van toch wel erge acne. Ik ben er een paar keer naar toe geweest en voor thuis kreeg ik een soort schuim mee waarmee ik mijn gezicht moest schoonmaken. Eerst moest dat 2 keer per dag, maar op een gegeven moment kun je het 1 keer per dag doen.
Nu kan ik het rustig een paar dagen laten, zonder dat alles weer terugkomt.

Dat spul wat ik kreeg is overigens niet in de winkel of bij een apotheek verkrijgbaar. Dat is wel jammer.

Maar ik kan je echt zeggen dat het super helpt!!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 14:03

net als pmarena en nog meer andere bokkers doen kun je nioxin bij mij bestellen. als je meer over het product wilt weten moet je me even een pm sturen. Het is een haar en huid verzorgings product waar ik nog veel meer uitleg over kan geven. Het is ook super goed voor je haar. Dus dan moet je even pmen wat voor haar je hebt. natuurlijk of chemische behandeld (gekleurd of gepermanent etc) en of je dun/fijn haar hebt of normaal tot dik haar. Hier zijn namelijk allemaal andere producten voor. En kun je dus voor je gezicht lichaam en haar gebruiken

even in het kort. Je reinigt je gezicht met de cleanser (shamppoo) vervolgens doe je een serum op je gezicht hier heb je maar een drupje voor nodig voor heel je gezicht dit (hier doe je ongeveer wel een maand of 4 mee bij normaal gebruik) Dit brengt de bloedsomloop op gang waardoor je heel even een vuur rood gezicht krijgt is met paar min weer weg.
Vervolgens smeer je de scalp creme (conditioner) op je gezicht Dit verkoeld en ontsmet je huid zorgt dat de wondjes(puistjes) uitdroogt maar je huid niet. Deze kun je als dag en nacht creme gebruiken (verder nog voor vele andere doeleinden) En als je dat elke dag herhaald zul je merken dat je huid aanzienlijk opknapt. De meeste mensen zien het verschil al wel na een week. Ik heb hier mensen in de zaak die echt een verschrikkele huid hebben op hun gezicht soms zo erg dat ze zich er om schamen. Mijn schoonmaakster was daar 1 van. ze gebruikt het nu 4 weken en iedereen zegt tegen haar jeeeeej wat zie je er goed uit etc etc. Ze is er een stuk zelfverzekerder door geworden.

bij de 1 zal het wat langer duren als bij de ander maar over het algemeen zijn de reacties op het product erg positief.

Ik zeg wel 1 ding. als je er mee begint kom je er niet meer vanaf Haha!

edit heb de prijzen even weg gehaald voor het weer voor reclame aan gezien word. Als jullie meer info willen moet je maar even pmen!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:56

Medousa schreef:
PC LE Creme van biodermal zijn erg goed voor littkens en onderhuids littenkenweefsel Marije, dat gebruik ik ook, en binnen een week was het onderhuidse littekenweefsel al erg vervaagd! En nu inmiddels gewoon weg zelfs!

Oke super!!! Dat ga ik dan meteen halen! Ik vind het zoo zo zoooo erg om littekens te krijgen! En van dat spul van de dokter kreeg ik die juist! Zelfs op plekjes waarvan ik denk, zat daar een puistje/wondje of wat dat ook?! Nors opkijken
Kun je dat gewoon bij de drogist halen?

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 17:43

*kan niet meer editen*

Ik heb het gekocht!
Tis wel errug duur maar hoop dat het werkt! Heb een potje van 50ml Lachen

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 17:55

Ik had ook last van puistjes (best veel)
en ik ben aan de pil had eerst de gewone pil en nu de diliane(ofzowiets) en nu nergens last van..!!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 18:14

o0marije0o schreef:
*kan niet meer editen*

Ik heb het gekocht!

Ja het is heel erg duur!
Ik heb ook maar toen ik begon een klein tubetje gekocht Haha!
Maar je doet er heel erg lang mee!!
Je hoeftmaar een klein beetje te smeren Lachen

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 18:41

Medousa schreef:
o0marije0o schreef:
*kan niet meer editen*

Ik heb het gekocht!

Ja het is heel erg duur!
Ik heb ook maar toen ik begon een klein tubetje gekocht Haha!
Maar je doet er heel erg lang mee!!
Je hoeftmaar een klein beetje te smeren Lachen

Maar dat spul is toch niet speciaal voor littekens?
Dat is toch weer een andere van Biodermal?

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 18:44

Elke dag een liter karnemelk drinken.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:57

gatver karnemelk Clown

@patjelisa
Ja daar zat ik ook naar te kijken. Maar op de beschrijving van deze P-CL-E creme staat dat het heel goed helpt tegen littekentjes vekregen door acné.
En de normale litteken creme is gewoon een algemene litteken creme. Aangezien de P-CL-E creme bij Medousa goed bevalt heb ik dus ook voor deze gekozen. Ja

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de gewone littekencreme van biodermal?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:21

patjelisa schreef:
Maar dat spul is toch niet speciaal voor littekens?
Dat is toch weer een andere van Biodermal?

Ik citeer van de achterkant:
Biodermal heeft deze hoogwaardige weldadige blablacreme speciaal ontwikkeld om de huid met speciale behoefte te herstellen en intensief te verzorgen. Blablacreme ondersteunt het natuurlijk herstellend vermogen van uw huid. Blablacreme is zo samengesteld dat de natuurlijke balans van uw huid wordt behouden en de biologische processen in uw huid worden gerespecteerd.

(blablacreme is dus P-CL-E creme, maar had geen zin om het telkens te typen)

Dus het ondersteund het herstellend vermogen van de huid -> dus voor littekens maar ook gebruik ik het soms voor blauwe plekken, zijn ze ook zo weg
of gewoon voor mijn hele gezicht even lekker in te smeren
heerlijke creme Ja

Om jullie even een beeld te geven van hoe mijn huid nu is: (ohja zeer oncharmante foto, maar felle lucht dus zit aardig moeilijk daardoor te kijken Clown En ohja aardig verbrand dus ook mijn gezicht al Clown maargoed, als jullie de foto's zien van een paar pages terug zit er aardig wat vooruitgang in mijn huid Haha! Foto is van gisteren)
**Klik**

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:37

heb je die andere foto niet even voor ernaast te zetten?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:44

Medousa schreef:
Morgen maar de dermatoloog bellen voor het vervroegen van de afspraak,
ik hou het niet van de pijn, het is echt niet leuk meer
mijn lip is helemaal kapot en het eromheen ook.
mijn huid is giga droog, en elk zalfje wat ik erop smeer doet zoveel zeer
en mijn armen zien er helemaal niet uit, echt onder de uitslag
ik heb zo'n beetje de hele dag een bloedneus, ik hoef er maar een keer langs de gaan aan de buitenkant en jawel hoor, hij bloed weer

ik maak wel even een foto
Bah, ik zou het liefst de hele dag binnen blijven in bed Scheve mond
Niet schrikken
http://img153.imageshack.us/img153/3477/1001900bp3.jpg -> de uitslag op mijn arm
http://img408.imageshack.us/img408/9991/1001908bq2.jpg -> Mijn mond (lijk wel of ik een of andere enge ziekte heb Nagelbijten / Gniffelen )
http://img235.imageshack.us/img235/5944/1001910ne5.jpg -> Voorhoofd

Dit was mijn bericht van 22-4
Incl foto's

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:47

Meestal met van die dingen als clerasiel word het alleen maar erger omdat je het uitdroogt. Ik heb er zelf geen last van dus ik weet ook niet hoe of wat met middeltjes maar de kleine beetjes helpen mischien: elke week schoon kussensloop, 2x per dag met lauw water wassen enzo.
Trouwens: Chocola is echt niet puistbevorderend. varkensvlees ook niet. Daar is onderzoek naar gedaan en dr klopt niets van...

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:53

Elke week schone kussensloop?
Hoezo?
En das toch logisch dat je elke week minimaal 1 keer een schone kussensloop neemt Clown

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:58

Ik heb er ook een hele tijd last van gehad, maar heb nu sinds een jaar ofzo mijn wondermiddel gevonden. Pro-activ doet het voor mij helemaal. Echt, binnen een week was alles weg en ik kreeg op een gegeven moment zelf complimentjes dat mensen vonden dat ik zo'n mooie huid had (ik heb hierom zelf ook helemaal dubbel gelegen, nooit gedacht dat ik dat zou horen!). Ik had nog wel een beetje last rond m'n menstruatie, maar sinds ik speciale cleanser van Shiseido erbij gebruik om m'n make up eraf te halen, heb ik helemaal nergens meer last van. Echt top combi voor mij.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 11:44

pro-activ? dat is die drinkyoghurt van becel toch?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 11:51

Ik heb trouwens de producten van Breitling gesteld, ik hou jullie op de hoogte of mijn huidje al pukkelvrij gaat worden. Ik hoop het na het weekend binnen te krijgen!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 12:09

Storm76 schreef:

whahaha nee volgens mij is dat spul van tell sell met Jessica simson.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 12:28

patjelisa schreef:
Storm76 schreef:

whahaha nee volgens mij is dat spul van tell sell met Jessica simson.

oooo ik dacht al.... maar dat spul van becel heet ook pro-activ en moet ook goed voor je zijn, ik kon al geen link leggen met een gave huid...
maar nu snap ik het! Haha!

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 15:20

Didoo schreef:
Meestal met van die dingen als clerasiel word het alleen maar erger omdat je het uitdroogt. Ik heb er zelf geen last van dus ik weet ook niet hoe of wat met middeltjes maar de kleine beetjes helpen mischien: elke week schoon kussensloop, 2x per dag met lauw water wassen enzo.
Trouwens: Chocola is echt niet puistbevorderend. varkensvlees ook niet. Daar is onderzoek naar gedaan en dr klopt niets van...

Bij mij was varkensvlees wel de boosdoener, zodra ik het gegeten heb, heb ik de volgende dag weer last. Misschien komt het door de hormonen die de varkens toegedient krijgen.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 15:35

Pro active solution wat hierboven werd genoemd werkte bij mij echt niet
in het begin wel, maar na 2 a 3 weken kwam het zo mogelijk nog erger terug bij me ondanks dat ik gewoon doorging met dat spul

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:10

Ik heb nu 6 weken antibioticakuur gehad + differingel. Nu heeft de dermatoloog me nog een antibioticakuur van 6 weken voorgeschrevenn en nog een of andere lotion om plaatselijk te deppen. Moet zeggen dat mijn huid nu echt veel rustiger is. Er is nog maar een enkel onrustig plekje. Alleen die littekens.. Boos!