Achillespeesruptuur - wondellende na infectie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Achillespeesruptuur - wondellende na infectie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:54

:knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: Daar zit ook gewoon echt geen enkele positieve optie bij hè.... behalve dan de spieratrofie. Maar verder..... gadverdegadverdegadver.

Mag je tot 17 maart wel doortrainen om te proberen de atrofie op te lossen?

Dikke knuffel hoor, wat een k*t situatie. Maar toch maar goed dat je aan de bel getrokken hebt.

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:58

Oh jeeeetje wat is dit verschrikkelijk voor je :knuffel: :knuffel: . Verwachten ze wel dat het weer helemaal goed komt? Of kunnen ze daar nog niks over zeggen?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:59

Lalidan schreef:
:knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: Daar zit ook gewoon echt geen enkele positieve optie bij hè.... behalve dan de spieratrofie. Maar verder..... gadverdegadverdegadver.

Mag je tot 17 maart wel doortrainen om te proberen de atrofie op te lossen?

Dikke knuffel hoor, wat een k*t situatie. Maar toch maar goed dat je aan de bel getrokken hebt.

Ja, kan geen kwaad om wel door te trainen om de rest van de spieren in ieder geval gewoon weer sterk te hebben. Hij verwachtte overigens niet dat die atrofie de pijn zou verklaren, maar meer dat die misschien bijdraagt aan die "meh" reactie op de thompson.

Schieten echt wel 600 gedachtes door mn hoofd van: staat mijn leven straks weer op pauze, kan ik niet mee met vriendinnen op tripje naar champagnestreek in april waar ik zo naar uit kijk, zomervakantieplannen cancellen, weer 100% thuiswerken, dat de afgelopen 5,5maand (tzt dan 7) compleet weggegooid zijn, dat ik volgend seizoen qua korfbal ook gedag kan zeggen etc.. Weet dat ik niet zo op de zaken vooruit moet lopen, maar kan momenteel even niet zo goed relativeren |o :?
Laatst bijgewerkt door DideH op Gisteren, 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 13:01

jojoleinee schreef:
Oh jeeeetje wat is dit verschrikkelijk voor je :knuffel: :knuffel: . Verwachten ze wel dat het weer helemaal goed komt? Of kunnen ze daar nog niks over zeggen?

Doen ze geen uitspraken over tot ze via MRI hebben gezien of en wat er aan de hand is.

Hoop ergens dat de boel gewoon door die infectie gewoon wat extra tijd nodig heeft, maar voelt ergens gewoon aan alsof er iets niet goed zit.. en als zowel fysio als orthopeed dat ook denken :x

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:04

Zo super poedersuiker!!!! Wel fijn snel een mri, snel duidelijkheid. Ik hoop zo dat het meevalt voor je!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:17

Wow dat is wel heel erg poedersuiker zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het allemaal niet meer zo positief ziet.
Wat een ellende. -O-
Wel fijn dat je er niet mee bent doorgelopen en snel onderzocht bent.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:19

Wow, dit is niet wat ik wilde lezen. :\
Wat ontzettend verrot dit zeg. -O-

Zo jammer dat het ook allemaal niet snel kan, nu zit je nog langer in onzekerheid.

:(:)

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:40

Mehmehmehmeh! Dit was niet wat je wilde horen! En wij ook niet uiteraard. Klinkt een beetje alsof linksom of rechtsom de opties zijn opereren of opereren... -O- -O-

Wat ik me wel afvraag en wat je met de arts zou kunnen overleggen, is of de MRI sneller gedaan kan worden via het diagnostisch centrum, zodat je sneller weet waar je aan toe bent. Moet de arts dan wel aan mee willen werken en je moet natuurlijk een locatie in de buurt hebben. Ze hebben ook een mobiele MRI waarmee ze de ronde doen.

Ik heb dat wel eens gehad toen ik bij een losse kliniek kwam met knieklachten. Kon kiezen tussen MRI in een lokaal ziekenhuis met een mega wachtlijst of diagnostisch centrum. Dat laatste kon een stuk sneller. Ik ben toen bij het MRI Centrum in Den Bosch geweest. Geen idee of dat voor jou aan te rijden is.

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:45

Oh jeetje wat balen -O- ik snap dat je er nu even doorheen zit. Wel goed dat je aan de bel hebt getrokken. Hopelijk weet je snel meer.

fjordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:57

Ik wou net zeggen, in Winterswijk (Achterhoek) is de wachttijd 3 weken. Hier worden mensen naartoe doorverwezen.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 14:58

Annick75 schreef:
Mehmehmehmeh! Dit was niet wat je wilde horen! En wij ook niet uiteraard. Klinkt een beetje alsof linksom of rechtsom de opties zijn opereren of opereren... -O- -O-

Wat ik me wel afvraag en wat je met de arts zou kunnen overleggen, is of de MRI sneller gedaan kan worden via het diagnostisch centrum, zodat je sneller weet waar je aan toe bent. Moet de arts dan wel aan mee willen werken en je moet natuurlijk een locatie in de buurt hebben. Ze hebben ook een mobiele MRI waarmee ze de ronde doen.

Ik heb dat wel eens gehad toen ik bij een losse kliniek kwam met knieklachten. Kon kiezen tussen MRI in een lokaal ziekenhuis met een mega wachtlijst of diagnostisch centrum. Dat laatste kon een stuk sneller. Ik ben toen bij het MRI Centrum in Den Bosch geweest. Geen idee of dat voor jou aan te rijden is.

Heb ze gebeld of dit een optie is, maar ze zeggen dat ze niet samenwerken met diagnostische centra of andere ziekenhuizen :(
Kan dus niet sneller dan 17 maart. Sad :(

Lestria

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:09

Stille meelezer maar wat heb ik enorm met je te doen zeg. Logisch dat je echt even uit het veld geslagen en verdrietig bent. Dat gevoel mag er ook gewoon zijn. Sterk en positief zijn komt wel weer. Eerst deze teleurstelling maar een plekje geven.
Heel veel sterkte gewenst. :knuffel:

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:28

Bummer dat het niet sneller kan, goed dat je het gevraagd hebt, nee heb je, ja kun je krijgen.

Overigens, om je hopelijk toch even te laten lachen; ik heb een aantal jaren vaak in de MRI gelegen voor controle van mijn MS, dan ga je hoofd eerst. Toen moest ik die ene keer voor mijn knie, dus ik kruip op het MRI bed, of hoe noem je dat ding, draai mijn rug naar de buis....

"Doe maar andersom mevrouw, dat ligt wat lekkerder." Moest natuurlijk benen eerst in het apparaat en met de pootjes in een speciale constructie voor de juiste positie. Maar ja, macht der gewoonte, zullen we maar zeggen. Moet zeggen dat benen eerst iets minder lawaaiig is. Of anders lawaaiig, in elk geval.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:43

Jeetje Dide wat een .lote bericht zeg en dan ook nog zolang moeten wachten op de mri.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:37

Dat is echt gewoon zwaar ruk… sterkte…

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:51

Sterkte dit is gewoon niet leuk hoop echt dat het meevalt.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:26

Wat een kak bericht, kan me voorstellen dat je enorm baalt. Ook best een lange periode om af te wachten zonder dat je precies weet wat er aan de hand is. Wel goed dat je controle hebt laten doen dan.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:48

Lief jullie berichtjes dat jullie zo meeleven! Doet me goed!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:52

Oh Dideh, wat onwijs ruk!

Ezellover25

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:17

Ben er even stil van en ken je niet eens persoonlijk.

Dat zegt al genoeg over klote nieuws dit is.

Vooral het verhaaal dat eral was.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 01:49

Lief!

Ik ben lekker aan het piekeren en kan de slaap niet echt vatten :x Heb mezelf vanmiddag afgeleid met werk en daarna met een vriendin afgesproken, maar nu geeft de stilte gelegenheid voor alle gedachten. Hoop dat het maar snel weer ochtend is en de dag maar gewoon weer begint!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 02:15

:knuffel: ik heb je even pb gestuurd.

Het is ook niet niks wat je te horen hebt gekregen....

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 03:47

Ik zie je topic nu pas. Wat heb jij veel meegemaakt en nu dan weer dit rotnieuws!
Dikke knuffel en veel sterkte.

ik heb nu en de komende 2 nachten nachtdienst, mocht je in de nachten van je af willen praten met een onbekende via tekst. Stuur gerust een berichtje!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 07:26

Lief die nachtaanbiedingen! <3 Ben uiteindelijk maar even gaan lezen om mezelf een beetje af te leiden. Uiteindelijk nog even 2u in slaap gevallen.

Wat een dramanachten kan piekeren veroorzaken. Voordeel: dan zal ik vanavond vast zo moe zijn dat ik dan wel in slaap móet vallen :')

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:46

En anders bel je vannacht gewoon wél.. Of vanavond ofzo, nog even alles eruit gooien voor je naar bed gaat, dan nog even ouwehoeren en dan tevreden slapen :j. Kijk maar, wat jij wil.