Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Bedankt voor jullie berichtjes! Ook gisteren voor de operatie. Ik melde me aan en moest direct omkleden en naar de OK, dus had geen tijd om nog iets te plaatsen![]()
Alleen de steen is verwijderd. In kleine stukjes, hij was 1.5 cm. Heb de stukjes gezien, wou nog een foto maken voor het plakboek, maar toen was het potje ineens wegOpgestuurd voor onderzoek.
De tumor zit er dus nog. Daar willen ze nog wel wat mee doen, maar ik weet nog niet wat en wanneer. Dat hoor ik over 6 weken, dan krijg ik ook de uitslag van die steen en ik moet van te voren 24 uur urine opvangen en inleveren.
Zag in het operatie verslag en de brief aan mijn huisarts staan: Opvallend wijde bovenpool.. Geen idee wat het inhoud. Dat moet ik echt nog eens vragen.
Heb wel weer een JJ katheter gekregen. Die moet ik zaterdag er zelf uit halenHeb al aangegeven dat ik dat wss niet durf.. Heb nu afgesproken dat ik het probeer, maar als ik het echt niet durf, mag ik de afdeling bellen en langskomen zodat de verpleegkundige hem er uit kan trekken.
Ga rond 12 uur naar huis
Daphne__ schreef:Heb wel weer een JJ katheter gekregen. Die moet ik zaterdag er zelf uit halenHeb al aangegeven dat ik dat wss niet durf