Begrijp dat focussen moeilijk is nu, straks een klein feestje na het werk

Ik wilde ook een regenbroekje voor Odet, maar ze hadden ze alleen nog in Feel zijn maat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eske_B schreef:Interessant om te lezen hoe iedereen het verdeelt! Wij moeten het daar nog wel over hebben, ook kijken naar opvang enzo.
s_v schreef:Oh wat fijn een goede echo, Elske
Begrijp dat focussen moeilijk is nu, straks een klein feestje na het werk!
Ik wilde ook een regenbroekje voor Odet, maar ze hadden ze alleen nog in Feel zijn maatIk probeer me verder ook wel in te houden nog (overtuigd zichzelf
). Alleen weet ik dat dat soort dingen snel uitverkocht zijn bij de zeeman hier, dus vandaar
mylittlejoy schreef:Ze deden zowel de nipt als de rest (glucose, ijzer, vit D, etc.). Mij was verteld dat je voor de glucose nuchter moest zijn, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat ze "dat zwangere vrouwen niet aan willen doen". Dus ik heb nu geen idee of het wel of niet hoefde.
mylittlejoy schreef:Ze deden zowel de nipt als de rest (glucose, ijzer, vit D, etc.). Mij was verteld dat je voor de glucose nuchter moest zijn, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat ze "dat zwangere vrouwen niet aan willen doen". Dus ik heb nu geen idee of het wel of niet hoefde.
hagelslag schreef:Hier vandaag ook weer een goede echo.
We wouden weten of het een jongen of meisje was...
Tsja...
Niet gelukt![]()
Het was lekker aan t dobberen en zwemmen. Benen gekruist rechterarmpje aan t hoofd en links onder de kin.
De frauenartz moest er nog om lachen, vette chillpose![]()
Maarja... over 4 weken dan maar weernieuwe ronde nieuwe kansen