Lizard, ik hoorde allemaal verhalen over campings in Luxemburg die geëvacueerd worden ivm het verwachte noodweer. Hopelijk valt het bij jou alles mee!
BeFunny en Susan, mooie plaatjes!
Noorwegen is weer groen!
En Mandy is lekker aan de wandel met Odin.
Ik kom weer even tussendoor met een fotodump haha.
Vorige week een kleine 18km via Heumensoord. Ik zou inmiddels echt veel langer moeten lopen, maar de combinatie slaapgebrek en plotselinge hitte vond ik een beetje tricky. Dus 'rustig aan' gedaan
 Intens genoten van het groene bos, ook vurige haat voor alle muggen en dazen. Wat zijn het er veel dit jaar zeg. Echt niet tof, want ik ben allergisch.
  Intens genoten van het groene bos, ook vurige haat voor alle muggen en dazen. Wat zijn het er veel dit jaar zeg. Echt niet tof, want ik ben allergisch.
Een vroege zwem-ronde met Speurneus

En als kers op de taart een rondje Stelkampsveld gisteren. Super mooie wandeling! Veel gezien, van orchideën en kikkers tot een rosse woelmuis en mijn aller eerste wilde flamingo's!

Foto door de verrekijker, je moet er een beetje je best voor doen haha. Het waren er helaas (nog) maar 2 maar echt super leuk om ze een keer tegen te komen!

Geplaatst: 18-05-24 11:13
               Geplaatst: 18-05-24 11:13				         

maar op zich wel zin in een rondje.
 maar op zich wel zin in een rondje. 

Zeker als je allergisch bent.
 Zeker als je allergisch bent.

yummie!
 yummie! Wauw wat knap!!
 Wauw wat knap!!

Volgens mij zijn er altijd een boel mensen van hier daarheen geweest. Welke stukjes van de totale route zijn dan aanraders?
  Volgens mij zijn er altijd een boel mensen van hier daarheen geweest. Welke stukjes van de totale route zijn dan aanraders?