Voor kwark kwam ik dit tegen. Mager vs vol is dus een dubbeling. (nb: energie staat boven mager/vol maar die moet boven de kcal staan
 )Citaat:Campina Milde magere & volle kwark Per 100 gram
Energie (kcal) Vetten Verzadigd Vet Koolhydraten Eiwitten
Magere kwark 65 kcal 0,1 gram 0,0 gram 2,8 gram 10,3 gram
Volle kwark 122 kcal 8,8 gram 5,6 gram 2,7 gram 8,2 gram
AH Franse magere & volle kwark
Magere kwark 53 kcal 0,2 gram 0,2 gram 4,5 gram 8,5 gram
Volle kwark 110 kcal 8 gram 5,5 gram 5 gram 5,5 gram
Jumbo Franse magere & volle kwark
Magere kwark 59 kcal 0,5 gram 0,2 gram 4,4 gram 9 gram
Volle kwark 127 kcal 8,6 gram 5,9 gram 4 gram 7,6 gram
 dan is het ook prima te doen...                                                         

Ben qua zuivel over aan het stappen op plantaardige varianten als ik lekkere vervangers kan vinden dat scheelt ook vaak al wat in calorieën.

Iedereen moet uitzoeken waar z’n eigen voorkeuren liggen en als het voor jou marteling is om light-producten te eten dan moet je dat vooral lekker niet doen. Ik vind het met sommige dingen wel fijn om iets meer volume te kunnen eten, maar kip- of kalkoengehakt ipv runder krijg je er bij mij bijvoorbeeld ook niet in. Mager rundergehakt vind ik al helemaal een zonde                                                         

wel saai  
 maar geeft wel een goed gevoel  

belachelijk dat de vrouw aan de telefoon zo raar er over deed. Ik zou het toch een keer proberen, denk dat het een fijne manier van opbouwen is. Sterker nog als je in de buurt van emmeloord woon is de kans dat we samen in het zwembad komen