Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin_deB schreef:Waar zie je tegenop qua PAC plaatsing?
Ik werk er mee, misschien kan ik je ergens in gerust stellen?
Kay_Kim schreef:Karin_deB schreef:Waar zie je tegenop qua PAC plaatsing?
Ik werk er mee, misschien kan ik je ergens in gerust stellen?
Bij mijn mama kunnen ze niet zo goed prikken, net zoals bij een vriendin… en ik ken ook iemand die heel mager is waarbij hij echt heel zichtbaar is… dus ik heb ook een beetje bang dat hij zichtbaar gaat zijn en dan ook snel te kwetsen is…
Ik hoop dat hij niet onder de voet zit bij een bh of andere kledij… 9/12 heb ik nog iets geplandwaarbij ik toch een mooi kleedje aan wil en heb bang dat dit niet mogelijk is…
Oscar schreef:Probeer je PAC maar een beetje als je vriendje te gaan zien
Het aanprikken is zoveel fijner dan dat ze constant aan het klooien zijn met prikken. Als het allemaal goed werkt (en meestal is dat zo) dan gaat het een wereld van verschil maken ten opzichte van het constant moeten prikken.
Ik heb mijn PAC nu 3,5 jaar en er nog geen moment spijt van gehad. Destijds zag ik wel even tegen de ingreep op omdat ik 's middags de ingreep (incl. narcose) had en de volgende ochtend weer een serie chemo's en immunotherapie had. Dat is natuurlijk best veel allemaal, maar het is me heel erg meegevallen. Mijn PAC was de volgende ochtend ook al bruikbaar.
Voor kwetsen/stoten hoef je niet al te bang zijn, dat gebeurt eigenlijk bijna nooit. 1 tip: kijk een beetje uit met het portier van je auto. Die punt van het portier zit (althans, bij mij dan) precies op hoogte van mijn PAC en daar heb ik me wel een keer pijn aan gedaan. Beetje voorzichtig instappen dus
Ik hoop dat de ingreep bij jou ook mee gaat vallen en dat je er verder vooral 'plezier' van gaat hebben. Probeer het maar als een soort huisdier te zien. Geen lelijk kastje met een wondje, maar een lief huisdier dat af en toe even geaaid moet/mag worden wat verder altijd voor je klaar staat.
Sterkte ermee
Relaxed schreef:Spannend weer.. hopelijk heb je leuk weekend voor de boeg met veel afleiding.
LinsxDot schreef:Zou je geen sportbh kunnen dragen dan als het pijn doet?
Geniet van je frietje!!