Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Primavera schreef:Balen IloveIswan hoe lang was je ook alweer bezig met proberen? Zeker een doorverwijzing vragen hoor als jullie je daar goed bij voelenLastig dat je lichaam je zo voor de gek houdt he
Primavera schreef:Met die foto's zou ik inderdaad ook uitgaan van je ovulatie rond de 16e positief te hebben gehad. Pittig hoor dat jullie al zolang bezig zijn. Ik blijf voor je duimen! Het zou niet kunnen dat je nu je menstruatie zou moeten hebben (of krijgen) en misschien toch zwanger kunt zijn?
Primavera schreef:Dat is inderdaad de valkuil he Froukje, het gaat helaas vaker mis in de eerste paar weken waardoor vrouwen die niet testen gewoon denken te menstrueren ipv een miskraam te hebben.
Dat kan mentaal natuurlijk een pak makkelijker zijn.
Spannend Lins, de mijne waren wel heel duidelijk (dip). Misschien heb je er een voorbeeld aan?
LinsxDot schreef:Primavera schreef:Dat is inderdaad de valkuil he Froukje, het gaat helaas vaker mis in de eerste paar weken waardoor vrouwen die niet testen gewoon denken te menstrueren ipv een miskraam te hebben.
Dat kan mentaal natuurlijk een pak makkelijker zijn.
Spannend Lins, de mijne waren wel heel duidelijk (dip). Misschien heb je er een voorbeeld aan?
Heb even terug gescrold die van jou zijn ook niet heel duidelijk knal toch? Of zie ik dat verkeerd kan je straks de mijne wel ff per pb sturen ( toch beetje gek om online te zetten ofzo?)
_LotteZ schreef:Ja dat snap ik Froukje.. dat had een heel ander gevoel gegeven nu. Hoe gaat het nu met je?![]()
Ik zit er aan te denken omdat mijn nod begin volgende week is, en mijn vriend en ik de hele week niet een ochtend samen thuis zijn. Maar ik ben me er inderdaad van bewust dat het ook “verkeerd” kan uitpakken. Gelukkig is er nog tijd om er over na te denken