Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Mijn buik voelt vandaag echt alsof hij te klein is voor alles wat er in zithij groeit echt hard, heb het idee dat elke dag weer groter is. En dat met 13 weken al.
Wel leuk al die verschillende cursussen en trainingen. Benieuwd hoe iedereen het gaat ervaren!
jasz schreef:Vraag me wel af hoeveel zin een cursus nog heeft bij de tweede. Niet dat je ooit alles kan weten, maar er zal dan ook veel informatie zijn die ik wel al heb.
Zou liever iets van een cursus hebben voor herstel na de bevalling, je bekkenbodem trainen enz. Daar wordt naar mijn mening vrij weinig aan gedaan.
jasz schreef:Vraag me wel af hoeveel zin een cursus nog heeft bij de tweede. Niet dat je ooit alles kan weten, maar er zal dan ook veel informatie zijn die ik wel al heb.
Zou liever iets van een cursus hebben voor herstel na de bevalling, je bekkenbodem trainen enz. Daar wordt naar mijn mening vrij weinig aan gedaan.
Zamora schreef:jasz schreef:Vraag me wel af hoeveel zin een cursus nog heeft bij de tweede. Niet dat je ooit alles kan weten, maar er zal dan ook veel informatie zijn die ik wel al heb.
Hier zijn de cursussen ook gericht op het bevallen zelf en heb dat eerder ook nooit gevolgd. Mis ook ander soort cursus aanbod dus sla ook dit ook maar over.
Vandaag nieuwe camera binnen waarop ik beide kinderen tegelijk in de gaten kan houden. Van weekend gaan we bezig onze kamer naar zolder te verplaatsen.
Heb al zoveel inspiratie voor de nieuwe kamer van ons zoontje. Babykamer blijft namelijk zoals het is, misschien muurtje verven maar verder niet haha.
linoleum schreef:jasz schreef:Vraag me wel af hoeveel zin een cursus nog heeft bij de tweede. Niet dat je ooit alles kan weten, maar er zal dan ook veel informatie zijn die ik wel al heb.
Ik volg een sportprogramma voor zwangerschap die ook een versie heeft voor na de bevalling, dus herstel van je bekkenbodem en je buik en dergelijke. Maar die is wel echt specifiek gericht op weer jezelf voorbereiden op powerliften na zwangerschap, dus weet niet of dat is wat je bedoelt. Is trouwens wel Engels.
En misschien heeft Sterkher ook wel een postnataal programma? Is wat minder op powerlifting maar op fitness in algemeen gericht volgens mij.
jasz schreef:Edit: ja er bestaat een fysio voor, maar dat is meer voor als je al echt klachten hebt lijkt me? Ik wil meer gewoon oefeningen om eventuele klachten te voorkomen. Maar had online een cursus gezien om dat en buikspieren te trainen. Dus denk dat ik die wil volgen.