Maar ik wil eerst 2 kg kwijt

En mijn einddoel is 10 kg.
Als dat ooit al lukt zien we wel weer verder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Ik moet toch echt wel 20 kilo kwijt, misschien zelfs wel 25 maar dat zie ik tegen die tijd wel. Gezien ik ook de focus op krachttraining heb, is het tegen die tijd maar net wat ik mooi vind voor het plaatje.
Ik hoop in ieder geval dit jaar 10 kilo kwijt te raken, en dan volgend jaar de rest. Eind 2023 staat er namelijk een rondreis door NZ op de planning. Wil dan graag fit zijn en er gewoon goed uit zien op foto's.
Renee1991 schreef:Prima hometrainer toch Dide?
Wij hebben gewichten liggen waar ik in principe thuis best veel mee kan doen, maar onze gym biedt nog outdoor krachttraining aan. Dus dat doe ik met m'n vriend samen twee keer per week.
njiloj schreef:Mag ik mij ook weer melden? Ik zit standaard in een meeleesstand hoor, maar meelezen motiveert ook.![]()
Ik ben met Ketogeen eten in 2020/2021 ruim 15 kg afgevallen, maar na 1,5 jaar trok ik het dieet niet meer, dus bijna alles zit er weer aan.![]()
Ik wil mij weer richten op koolhydraten (aangezien ik deze methode begrijp) maar niet meer zo extreem als Keto. Dus in plaats van max. 20 gram per dag toch zo’n 200/250 gram koolhydraten per dag. (Koolhydraat beperkt dus)
Een streef gewicht heb ik niet, als ik m’n zomerkleding van vorig jaar maar weer pas straks.