Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leintje_ schreef:Toch voelt het allemaal nog steeds heel onwerkelijk. Als ik dan naar de röntgenfoto's kijk, vooral die van net de na operatie, dan moet ik mezelf er wel eens aan herinneren dat dat echt mijn been is waar ik naar kijk
pien_2010 schreef:leintje_ schreef:Toch voelt het allemaal nog steeds heel onwerkelijk. Als ik dan naar de röntgenfoto's kijk, vooral die van net de na operatie, dan moet ik mezelf er wel eens aan herinneren dat dat echt mijn been is waar ik naar kijk
Die was ook wel heel bizar. Logisch. Je krijgt genoeg tijd om het te laten zakken.
leintje_ schreef:Ik blijf lachen bij dat idee. Wat ergens een beetje stom is, want ik weet hoe biobanken ed werken. Heb er zelf ook 1 gezien op m'n stage, maar toch moest ik even lachen toen de arts dinsdag zei; "Ja dat stuk bot komt gewoon uit de vriezer"
Dat stuk kuitbeen de platen die in m'n been zitten moesten ook worden besteld. Voor hem is dat natuurlijk heel normaal dus hij zegt; "Ik zal alles even bestellen, want dit hebben we niet op voorraad, want het zijn speciale platen. Eén maal plaat X, één maal plaat Y en één fibula allograft"
Alsof hij de H&M catalogus op schoot had en zijn wintergarderobe aan het aanvullen was
ievie schreef:leintje_ schreef:Ik blijf lachen bij dat idee. Wat ergens een beetje stom is, want ik weet hoe biobanken ed werken. Heb er zelf ook 1 gezien op m'n stage, maar toch moest ik even lachen toen de arts dinsdag zei; "Ja dat stuk bot komt gewoon uit de vriezer"
Dat stuk kuitbeen de platen die in m'n been zitten moesten ook worden besteld. Voor hem is dat natuurlijk heel normaal dus hij zegt; "Ik zal alles even bestellen, want dit hebben we niet op voorraad, want het zijn speciale platen. Eén maal plaat X, één maal plaat Y en één fibula allograft"
Alsof hij de H&M catalogus op schoot had en zijn wintergarderobe aan het aanvullen was
Haha, dat klinkt zeker als een mooie bestelling. Hier overigens ook donorbot uit de vriezer, maar met een fibula allograft van mezelf.
ievie schreef:leintje_ schreef:Ik heb dat wel vaker gezien dat een fibula van jezelf wordt gebruikt als transplantaat, maar hoe gaat dat in zijn werk dan?
Je kunt je fibula gewoon missen, mits ze het onderste- en bovenste stukje laten zitten. Bij mij is ‘ie van m’n kuit naar m’n bovenbeen getransplanteerd.
leintje_ schreef:Fijn om te horen dat het met jouw moeder nu weer helemaal goed gaat! Daar gaan wij ook voor, net als de artsen, maar emotioneel gezien is het idd wel echt een rollercoaster. Ik besef het me nu nog niet echt, omdat je echt niks aan haar ziet en ze ook gewoon nog haar dagelijkse dingen doet. Denk dat als ze geopereerd is dat dat wel verandert, want dan begint het traject natuurlijk. Ze zou normaal gesproken tussen nu en 4 weken een oproep moeten krijgen, maar er zijn wat problemen omtrent de tracer voor de poortwachterklier, dus het kan zijn dat de oproep iets later komt, maar we gaan het meemaken. Laat alles gewoon over me heen komen en ik kan er gelukkig met mensen heel goed over praten als het me allemaal teveel wordt.