Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tink89 schreef:Ik gebruikte ook de berekening van LLL, maar spruit wil ook met therapeutisch voeden uit de fles liever meer. Drinkt daardoor op het kdv 2 x 150 ongeveer ipv 3 x 100. Ook prima, ze hebben bij ons gelukkig heel veel ervaring met bv en zijn enorm voorzichtig voor overvoeden.
Overigens drinkt hij nu thuis ook iets minder vaak en veel effectiever. Echt langer doordrinken en effectiever 'tanken' dan eerst. Best fijn zo! En hij groeit nu weer goed, ben er zo blij mee en trots op![]()
Tink89 schreef:Ik gebruikte ook de berekening van LLL, maar spruit wil ook met therapeutisch voeden uit de fles liever meer. Drinkt daardoor op het kdv 2 x 150 ongeveer ipv 3 x 100. Ook prima, ze hebben bij ons gelukkig heel veel ervaring met bv en zijn enorm voorzichtig voor overvoeden.
Overigens drinkt hij nu thuis ook iets minder vaak en veel effectiever. Echt langer doordrinken en effectiever 'tanken' dan eerst. Best fijn zo! En hij groeit nu weer goed, ben er zo blij mee en trots op![]()
WillemYntJee schreef:Tepelhoedje zijn we nu aan t proberen inderdaad ook omdat ze de stroom niet aan kan en zich dan verslikt en over de zeik gaat. Maar ze vindt t tot nu toe maar een raar ding in haar mond. Flesje gaat ook nog niet van harte dus ik wee t t even niet zo goed op t moment.
WillemYntJee schreef:Tepelhoedje zijn we nu aan t proberen inderdaad ook omdat ze de stroom niet aan kan en zich dan verslikt en over de zeik gaat. Maar ze vindt t tot nu toe maar een raar ding in haar mond. Flesje gaat ook nog niet van harte dus ik wee t t even niet zo goed op t moment.
Duc_je schreef:Sommige kindjes gaan bijten als er tanden komen. Als ze slaperig zijn gaat het drinken dan soms beter. Kan mij voorstellen dat je er onzeker van wordt.
996981 schreef:Hier sinds een aantal weken geen nachtvoeding meerze slaapt nu snachts meestal 7/8 uur aan een stuk. Vannacht zelfs 11 uur
ik denk dat het weglaten van de nacht voeding eraan bijgedragen heeft dat ik vandaag weer ongesteld ben geworden. Gelukkig merk ik geen verandering aan haar. Ik was bang dat ze minder graag zou willen drinken omdat de smaak kan veranderen, maar dat is hier gelukkig niet zo
ze is nu 3 maanden en volgt netjes haar lijntje. Ik hoop in ieder geval nog twee maanden te kunnen voeden
_Nelleke_ schreef:Willemyntje wat een toestand en wat bizar dat je zo lang moet wachten. Kunnen ze het alleen in Groningen?
Hier weigert mevrouw ineens af en toe de borst. Vooral als het toeschietreflex even op zich laat wachten of de borst niet heel vol zit. Ik heb in het begin heel erg overproductie gehad, dus ik denk dat ze gewend is aan veeeeel melk. Nu is het veel stabieler maar weigert ze als er niet een volle stroom melk komt. Iemand die hier raad mee weet?
Cabelona schreef:996981 schreef:Hier sinds een aantal weken geen nachtvoeding meerze slaapt nu snachts meestal 7/8 uur aan een stuk. Vannacht zelfs 11 uur
ik denk dat het weglaten van de nacht voeding eraan bijgedragen heeft dat ik vandaag weer ongesteld ben geworden. Gelukkig merk ik geen verandering aan haar. Ik was bang dat ze minder graag zou willen drinken omdat de smaak kan veranderen, maar dat is hier gelukkig niet zo
ze is nu 3 maanden en volgt netjes haar lijntje. Ik hoop in ieder geval nog twee maanden te kunnen voeden
Wauw heerlijk, stiekem wel een beetje jaloers.
Hier zitten we ertegenaan. Kindlief is nu ruim 11 maanden en heeft vaak tussen 21.00 en 23.00 zijn laatste voeding. Dan vaak rond 5.00 weer (echt een rottijd want de wekker gaat om 6.00). Krijg het niet echt voor elkaar dat hij net dat ene uurtje eraan vast plakt, maar ook dat zal wel een fase zijn.
Hij heeft echt nog een hele tijd een voeding rond 3.00 nodig gehad.