Overigens over en aantal weken ga ik het weer oppakken. Nu kan/mag ik niet (lang) staan dus word uitgebreid in de keuken staan ook niks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Ik wil me ook graag melden. Ben gisteren begonnen met de 2 weken proefversie. Daarin stond gisteren een wrap met kipreepjes en shoarmakruiden. Maar omdat ik gisteren pas begonnen ben, had ik al ander eten in huis. Dus wilde hem vandaag maken, maar nu kan ik hem nergens meer vinden. Heeft iemand het recept voor mij?
Verder heb ik een vraag (ben btw het topic aan het doorlezen) wat vinden jullie handig? De app of de losse boeken, of nog een andere manier?
idylle schreef:Ik wil me ook graag melden. Ben gisteren begonnen met de 2 weken proefversie. Daarin stond gisteren een wrap met kipreepjes en shoarmakruiden. Maar omdat ik gisteren pas begonnen ben, had ik al ander eten in huis. Dus wilde hem vandaag maken, maar nu kan ik hem nergens meer vinden. Heeft iemand het recept voor mij?
Verder heb ik een vraag (ben btw het topic aan het doorlezen) wat vinden jullie handig? De app of de losse boeken, of nog een andere manier?
Nicje87 schreef:[ [url=m/RWnw5M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag de mihoen gegeten. Dag 3 zomerboek
idylle schreef:Ik ga denk ik ook voor de boeken. De app is super handig hoor, alleen nu heb ik teveel van alles. Met het boek kan ik b.v. 2 dgn recepten of tussendoortjes met dezelfde ingrediënten zoeken. Denk dat dit wel handig is.
Welke boeken raden jullie aan? In de app staat het per dag wat je mag ontbijten, tussendoor, lunch, tussendoor, diner, tussendoor. Dat vind ik wel fijn.
idylle schreef:Dank je @Ingedebruijn
Nog andere tips voor het boek waar alles instaat?
ingedebruijn schreef:idylle schreef:Dank je @Ingedebruijn
Nog andere tips voor het boek waar alles instaat?
Hoe bedoel je? Boek 2 heeft hele weekmenu's, boodschappenlijsten en de kcal overzichten zodat je kunt uitrekenen hoeveel je mag hebben.
Vind boek 2 qua avondeten heel gevarieerd in tegenstelling tot boek 1. Boek Top heeft geen menu's maar wel super lekkere gerechten.