Lees net nl dat sommige mensen een bepaald vaccin niet willen hebben en die vragen of ze met partner mogen ruilen.
https://www.destentor.nl/binnenland/gel ... ~ab01a9f2/

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Als ik hier lees ik zit er dus in de bijwerkingen geen verschil tussen de vaccins
Of lees ik iets verkeerd?
Sjong schreef:Echwel schreef:Als ik hier lees ik zit er dus in de bijwerkingen geen verschil tussen de vaccins
Op mijn werk hebben alle cliënten pfizer gekregen en daar was er maar 1 met minimale bijwerkingen. Al mijn collega's hebben AZ gekregen en daar waren er maar 2 zonder bijwerkingen. Degene met bijwerkingen waren ook allemaal echt ziek.
Ik heb zelf het idee dat AZ wat meer bijwerkingen heeft.
SusanH schreef:Gezondheidsraad adviseert nu mensen die afgelopen halfjaar corona hebben doorgemaakt 1 prik te nemen. Ik twijfel nu heel erg of ik die 2e prik wel ga nemen. Volgens de gezondheidsraad geeft 1 prik voldoende bescherming en heeft die 2e prik geen meerwaarde. Het idee dat ik nu beschermd ben is wel heel fijn
Vayo schreef:SusanH schreef:Gezondheidsraad adviseert nu mensen die afgelopen halfjaar corona hebben doorgemaakt 1 prik te nemen. Ik twijfel nu heel erg of ik die 2e prik wel ga nemen. Volgens de gezondheidsraad geeft 1 prik voldoende bescherming en heeft die 2e prik geen meerwaarde. Het idee dat ik nu beschermd ben is wel heel fijn
Het enige waar ik wel rekening mee zou houden is hoe gaan ze dit doen met een eventueel vaccinatiepaspoort. Is dan corona doorgemaakt + 1 vaccinatie een volwaardig vaccinatiebewijs?
Sjong schreef:Echwel schreef:Als ik hier lees ik zit er dus in de bijwerkingen geen verschil tussen de vaccins
Op mijn werk hebben alle cliënten pfizer gekregen en daar was er maar 1 met minimale bijwerkingen. Al mijn collega's hebben AZ gekregen en daar waren er maar 2 zonder bijwerkingen. Degene met bijwerkingen waren ook allemaal echt ziek.
Ik heb zelf het idee dat AZ wat meer bijwerkingen heeft.
SVRL schreef:Net telefoon gehad van de onderzoeksarts. 2 april word ik in het studiecentrum verwacht en gaan ze me deblinderen. Indien ik de placebo kreeg, krijg ik die dag het echte vaccin. Ben blij dat ik weldra weet in welke groep ik zit.
Maartje1990 schreef:SVRL schreef:Net telefoon gehad van de onderzoeksarts. 2 april word ik in het studiecentrum verwacht en gaan ze me deblinderen. Indien ik de placebo kreeg, krijg ik die dag het echte vaccin. Ben blij dat ik weldra weet in welke groep ik zit.
Ik lees dat hwt vaccin ook is goed gekeurd. Hoop dat je hem al hebt gehad!
elnienjo schreef:SVRL schreef:Net telefoon gehad van de onderzoeksarts. 2 april word ik in het studiecentrum verwacht en gaan ze me deblinderen. Indien ik de placebo kreeg, krijg ik die dag het echte vaccin. Ben blij dat ik weldra weet in welke groep ik zit.
Had jij Janssen of CureVax?
secricible schreef:elnienjo schreef:Da's wel lekker mocht je de echte hebben gehad, dan ben je vast nog beter beschermd dan met eentje.
Hoe komt 't eigenlijk dat Janssen besluit dat 1 wel voldoende is? Zij hadden toch ook maar 65% na eentje? Of wordt het door die 2e niet veel hoger?
Dat onderzoeken ze dus nu