Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Cer schreef:Gelukkig is dat niet aan jou
Wat een rare reactie... Ik bedoel het helemaal niet vervelend, maar meer uit verbazing. Zonder een oordeel te geven.
Bloodymary schreef:Cer schreef:Gelukkig is dat niet aan jou
Wat een rare reactie... Ik bedoel het helemaal niet vervelend, maar meer uit verbazing. Zonder een oordeel te geven.
SusanH schreef:Het klopt echt hoor van die lichtjes. Ik hoop dat ze blijven hangen in januari.
Morrie schreef:Cer schreef:wel grappig om te lezen dat jijzelf er geen enkele moeite mee hebt, en het er zelfs mee eens bent en anderen dan gaan verzinnen dat je het er niet mee eens moet zijn en juist dingen moet gaan doen..of althans, zij zouden dingen doen, maar ja, zij wonen er niet..
ja, grappig is dat. Voordat je hier een appartement koopt, word je geacht de reglementen goed door te nemen en je tekent ervoor dat je akkoord bent. Je bent ook nog 60+ anders kom je er niet in. Voor de meeste hier zal dat een ver-van-mijn-bed-ding zijn![]()
Op de zwaar zwarte kousen buren na, die menen dat God bepaalt, houdt iedereen zich ook keurig aan de corona regels: geen bezoek, niet op bezoek, niet naar winkels, AH bezorgdienst staat dagelijks voor de deur. Als ik eens in de maand een rondje met mijn auto ga rijden, zie ik gordijntjes gaan: waar gaat zij heen?
Popstra schreef:Maar wel met 300 man naar de kerk gaan en uit volle borst zonder mondkap mee zingen!
Morrie schreef:Als ik eens in de maand een rondje met mijn auto ga rijden, zie ik gordijntjes gaan: waar gaat zij heen?
raket schreef:Ik ben het ook wel neu om over de Belgen te struikelen. Ik vind ze normaal erg leuk. En we wonen dicht bij de grens, dus ik ging voorheen ook wel dingen in België halen. Maar kom op, wacht heel even.
Het gaat echt wel weer over.
lenaa_tje schreef:Getup schreef:Oh ik snap de Belgen wel! T is niet verboden naar Luxemburg te komen inkopen en eten. Er werd alleen dringend verzocht het niet te doen. Geen verbod.
Ik snap de Belgen ook wel. De Belgische overheid nietwaarom neen je dan strenge maatregelen
Morrie schreef:purny schreef:Hoeveel last kan je hebben van verlichting....
het geeft geen pas om in deze ellendige tijd de boel te versieren en dat ben ik voor deze keer hartgrondig met ze eens.
Getup schreef:Besita: dit is funshoppen. Alles in de supermarkt is flink duurder ( behalve alcohol en sigaretten) , dus daar hoef je niet voor naar Luxemburg.
Tanken wel, natuurlijk.
Tuurlijk. Als je hetzelfde in NL of Luxemburg of waar dan ook zou doen, zou het niet anders gaan. Nu zijn het toevallig de Belgen.
bigone schreef:Dan zitten ze in een gebied waar veel Corona heerst en dan nog moet de burgemeester rigoureus ingrijpen , onbegrijpelijk.
https://nos.nl/l/2358352
Morrie schreef:Dat zal het zijn Monique, ik woon in een streng christelijk dorp, 101 kerken maar niet 1 katholieke kerk.
Persoonlijk heb ik dit jaar geen zin in versieringen. Daarvoor is er teveel gebeurd en aan de hand.