Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Wel grappig, op 3 mei 2014 was ik uitgerekend. Uiteindelijk is mijn dochter op 8 mei geboren.
Ik ga keihard duimen voor je, mei is idd een mooie maand om een baby'tje te krijgen. Mijn zoon is van 26 december, en geloof me, dat is niet altijd leuk en heel onhandig.
pmarena schreef:Mooie datumNouja dagje later zou geen kwaad kunnen
Met een beetje geluk mooi weer maar niet bloedheet. Voor de laatste loodjes en bevalling wel fijnVeel mogelijkheden voor kinderfeestjes. Niet in de zomervakantie dat iedereen weg is. (nouja....meivakantie misschien
maar daar werk je makkelijker omheen en ook wel tof dat je dan wat extra leuks kan doen voor de verjaardag). Niet vlakbij Sinterklaas ofzo, cadeaus mooi verdeeld over het jaar
En wanneer je kind met 4 jaar meteen naar school wilt laten gaan is het lekker einde van het jaar om even een poosje te wennen. Eind van het jaar doen ze vaak ook meer leuke dingen. En dan even zomervakantie om bij te komen en daarna lekker aan een nieuw schooljaar beginnen
Oh wacht, in België gaat dat vaak anders natuurlijk. Nevermind
Ik duim voor je
_Mir schreef:pmarena schreef:
Grappig dat mensen tegenwoordig alles zo willen 'plannen'. Een kind krijg je.. en ik denk dat je allang blij mag zijn als het lukt en alles goed gaat ipv druk maken om cadeaus en kinderfeestjes.