Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 21:52

Electra63 schreef:
Volgens Frans vooral omdat ze tot de elite behoren die vooral deel uitmaken van een pedo-netwerk of dit beschermen.

Oh God....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 21:55

safina schreef:
Nou, volgens Lange Frans en Ossebaard moeten Rutte en consorten dood, Maar ze hebben wel hulp nodig, want ze gaan zelf niet schieten. Je wilt wel je karma een beetje clean houden tenslotte. : https://twitter.com/pietur/status/1291235339642773510
Creepy hoor.

De waarheid over Lange Frans.
:')

Electra63

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 22:23

Lange Frans zijn toenmalige echtgenote is toch ook eens gearresteerd voor bedreiging met een wapen van Baas B en bedreiging van Anky?

Dus dat (graag) schieten zit in de familie. ;)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 22:33

Zebrastreep schreef:
Electra63 schreef:
Volgens Frans vooral omdat ze tot de elite behoren die vooral deel uitmaken van een pedo-netwerk of dit beschermen.

Oh God....

DAT. Meneer Frans, het is over. U had uw 15 Minutes of Fame zoals Andy Warhol voorspelde dat iedere wereldburger ooit ging hebben. Uw 15 minutes waren lang geleden. Kort en weinig bijzonder. Hou op met leuteren en uzelf en uw nabestaanden voor gek te zetten. Het is genant.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 22:40

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 22:43

Citaat:
Nou, volgens Lange Frans en Ossebaard moeten Rutte en consorten dood, Maar ze hebben wel hulp nodig, want ze gaan zelf niet schieten. Je wilt wel je karma een beetje clean houden tenslotte. : https://twitter.com/pietur/status/1291235339642773510
Creepy hoor.

Verschrikkelijk.

Volgens mij strafbaar. (Er is straf opgelegd voor 'Als je meneer X dood wil hebben, roep dan 'pang''.)

En verschrikkelijk schijnheilig.
Wel ergens toe aanzetten of hoe zeg je dat allemaal precies, maar ondertussen je eigen handen schoon willen houden.
Geen Boeddhist die die nonsens voor zijn rekening neemt.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 23:02

Marie_Anne schreef:
[ Video ]

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 07:29

Janneke2 schreef:
Wel ergens toe aanzetten of hoe zeg je dat allemaal precies, maar ondertussen je eigen handen schoon willen houden.

Ik heb denk ik wat gemist, maar waar werd de link met boeddhisme, of religie in het algemeen, gelegd? Dat heeft hier toch niets mee gemaakt.

Bovendien: als je echt wilt weten of geen boeddhist wel eens moordt of moorden laat uitvoeren zonder daar zelf voor verantwoordelijk gehouden te willen worden, interview dan voor de grap eens een handvol Rohingya's.
Ook boeddhisten zijn gewoon mensen, met menselijke zwaktes en drijfveren. Ze zijn net zomin hun Boeddha zelf als dat christenen hun Jezus zouden zijn.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:22

bigone schreef:

Vooral een verhaal over Joke Kaviaar die een eindeloze tirade afsteekt met bombastisch taalgebruik. geeft mij het gevoel dat Joke het ook allemaal beter lijkt te weten, beter dan Engel, beter dan de regering, beter dan het RIVM.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:28

Marie_Anne schreef:
safina schreef:
Creepy hoor.

[ Video ]

Epiphany:
Trump is een bedenksel van Lange Frans. Alles valt op zijn plek nu.
Dank!

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:47

oomens schreef:
Janneke2 schreef:

Ik heb denk ik wat gemist, maar waar werd de link met boeddhisme, of religie in het algemeen, gelegd? Dat heeft hier toch niets mee gemaakt.

?
Karma is een religieuze term.

Ik moest denken aan een Boeddhistisch verhaal waarin de monniken (!) die een roddel de wereld in helpen waardoor een bloedbad ontstaat op hun donder krijgen van een hoge Boeddha.

Mbt de Rohingya's weet ik dat (met een calvinistisch citaat) 'het leven wel eens sterker is dan de leer'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:49

verootjoo schreef:
Omdat ze onze vrijheid afpakken en het volk willen onderdrukken. :j

Ja krijg nu vermoedelijk half Bokt over mij heen
Maar opmerkingen als vrijheid afpakken dat is in 1940-1945 gebeurd.
Bah.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:36

Morganlefay schreef:
verootjoo schreef:

Bah.

Nou ik denk (hoop) juist dat het grootste deel het met je eens is.
Vind zulke uitspraken zo dom.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:43

Maar vrijheid afpakken hoe dan? gister is tijdens de persconferentie toch gezegd dat ze niet kunnen handhaven? ja een beetje.. maar niet heel erg...
Dus in principe mag je, verstandsloos of niet, nog altijd zelf grotendeels bepalen wat je doet..toch?
Ik ben een beetje het stokpaardje van VirusWaanzin kwijt.. volgens mij zouden er volgens hen allang mensen gevangen zitten in hun huis ofzoiets toch?

(behalve entertainment, die industrie gaat echt hard onderuit, en misschien nog wel wat..)

Ik heb het stukje van LF niet gezien, is er een samenvatting van wat een pedofielnetwerk met Covid van doen heeft? (en..heeft hij de Epstein doc gezien misschien?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:46

verootjoo schreef:
Morganlefay schreef:
Bah.

Nou ik denk (hoop) juist dat het grootste deel het met je eens is.
Vind zulke uitspraken zo dom.

Ik vind die vergelijking ook totaal niet passen en smakeloos (understatement).

Tegelijkertijd vind ik het om diezelfde reden juist wel erg oké dat mensen heel erg zuinig zijn op onze vrijheid en er kritisch over zijn.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:51

Morganlefay schreef:
verootjoo schreef:

Bah.

Tja zo hebben mensen eerder ook opmerkingen gemaakt over een Bevrijdingsdag na Corona voor Corona. Daar wordt ik ook zo chagrijnig van. Een virus en een oorlogsperiode zijn niet te vergelijken en 5 mei samen trekken met de bevrijding van Corona zou ik echt belachelijk vinden. Iedere vergelijking met oorlog is gewoon niet op zijn plaats. Door wie dan ook.

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:51

safina schreef:
Creepy hoor.

Heel even ook gekeken op de twitter van Lange Frans. Man wat is die diep gezonken zeg, gatver. Hoop dat ze het filmpje offline halen en deze gekkies een straf opleggen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:37

Die mensen zouden eens in een oorlogsgebied moeten gaan wonen, kijken of ze dan nog zoveel te janken hebben. Ongelofelijk wat een stumpers. Je karma blijft echt niet schoon als je andere mensen aanzet tot haat en schieten. Hoe bedenk je het.

Die viruswaanzinfiguren en hun aanhang van complotten doen exact hetzelfde als waar ze de regering van beschuldigen. Mensen bang maken. Alleen gebruiken zij allerlei aannames en theorieën die ze zelf fabriceren. Ook hebben ze er wat remedies voor bedacht, zoals wietolie die je voordelig bij hun kunt kopen of allerlei andere constructies tegen straling en dergelijke (website Niburu)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:00

Fijn jammer dat er een paar mijn botte bijl niet waarderen, maar het gedrag zeker van een grote groep is ondertussen stuitend.
Als Rutte volgende week roept boel op slot dan is het huis te klein.
Simpel hou je aan de regels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:28

Ik vind het wel lastig. Ik pieker er soms iets teveel over.

Ik ben het helemaal eens met afstand houden, goede handhygiëne etc. Ik probeer dit ook zoveel mogelijk te doen. Nu lukt dit niet altijd. En heb vermoedelijk al corona gehad, dus ik vertrouw op mijn T cellen, mocht ik het weer krijgen.

Heb zelf bewoners verloren aan corona. Maar ook door eenzaamheid. Je zag ze langzaam wegpieteren, omdat ze geen bezoek mochten ontvangen. Sommige stopte bewust met eten/drinken, omdat het leven geen zin meer had voor ze. Dus indirect slachtoffer van de gevolgen van corona.

Ouderen met de tranen in de ogen, die aangaven dat ze liever nog een keer de oorlog meemaken, dan opgesloten zitten in een verzorgingshuis. Omdat in tijden van oorlog wel de straat opmochten en elkaar mochten aanraken.

Ik zie ook wat de maatregelen voor schade aanricht. Vooral bij mensen die het psychisch het al moeilijk hebben. Waarvan sommige aangeven dat ze een einde aan hun leven willen maken, als dit nog paar maanden duurt.

Mensen die zo erg in angst leven, bang om corona te krijgen. Sommige herken ik zowat niet weer. En wat gaat dit voor gevolgen hebben op de lange termijn?

En hoeveel schade gaat het brengen van alle behandelingen, operaties en preventieve onderzoeken wat niet zijn doorgegaan. Hoeveel slachtoffers raken we daaraan kwijt.

Ik vind het gewoon enorm lastig allemaal. Ik hoop dat het virus op een dag afzwakt of verdwijnt. Zoals ook al bij sommige eerdere virussen zijn gebeurt.

Een een veilig vaccin zie ik zelf nog niet zo snel verschijnen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:50

De coronacrisis en daaropvolgende lockdown zal zeker zeer vervelende bijwerkingen hebben. Juist daarom moeten we alles op alles zetten zodat de maatregelen niet weer zo strak worden dat mensen van de risicogroep weer opgesloten komen te zitten.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:56

bigone schreef:
De coronacrisis en daaropvolgende lockdown zal zeker zeer vervelende bijwerkingen hebben. Juist daarom moeten we alles op alles zetten zodat de maatregelen niet weer zo strak worden dat mensen van de risicogroep weer opgesloten komen te zitten.

Ik vind het ook moeilijk hoor. Als ik de regels tot op de letter had gevolgd had ik mijn partner (die niet bij mij woont) sinds half maart al niet meer kunnen zien en al helemaal niet omhelzen. Hij heeft hooikoorts en dus vrij vaak niesklachten, nou ja daar ga je al. En dat terwijl ik werkelijk niemand in mijn directe omgeving heb die in een risicogroep valt - mijn ouders misschien maar die zie ik eens in de twee maanden hooguit en die nemem het zelf al helemaal niet zo nauw met de richtlijnen. Ja doei, ik ben gewoon naar hem toe gegaan hoor, we moeten wel realistisch blijven. Ik ga niet naar huisfeestjes, blijf opletten in winkels enzo en draag netjes mijn mondkapje in de trein maar ik laat me ook niet de eenzaamheid in drukken.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 13:08

Natuurlijk moet je aan sommige regels je eigen gezond verstand toevoegen. Mijn zoons hebben hun vriendinnen ook de hele periode gezien. Ze verbleven bij de meisjes of de meisjes waren hier. Maar wel met in het achterhoofd dat we niet hutje mutje op elkaar zitten en alle kinderen zich elders ook verstandig gedragen. En de gezinnen van die meisjes ook. Zijn allemaal jong-volwassenen. Die echter wel studie en baantje hebben. Dus een beperkt risico is er altijd, omdat de jongens nog bij ons wonen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 14:38

mysa schreef:
Natuurlijk moet je aan sommige regels je eigen gezond verstand toevoegen. Mijn zoons hebben hun vriendinnen ook de hele periode gezien. Ze verbleven bij de meisjes of de meisjes waren hier. Maar wel met in het achterhoofd dat we niet hutje mutje op elkaar zitten en alle kinderen zich elders ook verstandig gedragen. En de gezinnen van die meisjes ook. Zijn allemaal jong-volwassenen. Die echter wel studie en baantje hebben. Dus een beperkt risico is er altijd, omdat de jongens nog bij ons wonen.

Klopt , gewoon je gezonde verstand gebruiken. Gister was een vriend bij ons die een fietstocht had gemaakt door het halve land in drie dagen( duursporter) hij zei dat het overal redelijk meeviel behalve Utrecht . De terrassen zaten stampvol zonder afstand.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 21:18

Morganlefay schreef:
verootjoo schreef:

Bah.

Willem Engel heeft de vergelijking al gemaakt met de Jodenster -:(-