Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Butterfly schreef:Opmeten is idd bij vrouwen zoveel duidelijker dan wegen. Als ik naar mezelf kijk en hoeveel vocht ik door de maand heen wel en niet vast blijf houden...![]()
Ik was een beetje afwezig de laatste dagen, sorry! Maar de weegschaal was wel heeel lief voor me. Geen idee wat ik nou echt heb aangepast, voor mijn gevoel namelijk niet eens veel, maar ineens gaat het erafnu hopen dat het zo blijft
Butterfly schreef:Opmeten is idd bij vrouwen zoveel duidelijker dan wegen. Als ik naar mezelf kijk en hoeveel vocht ik door de maand heen wel en niet vast blijf houden...![]()
Ik was een beetje afwezig de laatste dagen, sorry! Maar de weegschaal was wel heeel lief voor me. Geen idee wat ik nou echt heb aangepast, voor mijn gevoel namelijk niet eens veel, maar ineens gaat het erafnu hopen dat het zo blijft
sandyjorgen schreef:Ik zag trouwens dit ergens voorbij komen
http://www.krachttrainingen.com/voeding ... -afvallen/
Er zijn nog 2 andere typen. Maar helaas val ik niet in die categorie. Ik Hoop mijn voedingschema hier wat beter op af te kunnen stemmen met de diëtist en zo snaaien en honger te voorkomen
Dustinlover schreef:Netjes bloembloem!
Van de 0.7 in het weekend aangegeten is er nu in 1 dag 0,4 vanaf. Hopelijk morgen de rest en dan ga ik volgend weeknd even iets anders aanpakken denk ik. Toch wel zonde ergens terwijl ik ook ipv van 200 gram chocola naar binnen werken een normale reep van 100 gram kan pakken.. Scheelt toch weer zo'n 500 calorieën...
Dustinlover schreef:Netjes bloembloem!
Van de 0.7 in het weekend aangegeten is er nu in 1 dag 0,4 vanaf. Hopelijk morgen de rest en dan ga ik volgend weeknd even iets anders aanpakken denk ik. Toch wel zonde ergens terwijl ik ook ipv van 200 gram chocola naar binnen werken een normale reep van 100 gram kan pakken.. Scheelt toch weer zo'n 500 calorieën...
Vulina schreef:Mijn fout zit nog wel eens in zo'n etentje. Dan ga ik zaterdag avond uit eten en denk dan op zaterdag ochtend (of vrijdagavond) al; ik heb het toch verknald, dus kan nu net zo goed wat lekkers pakken. En op zondag idem... Ik merk dat ik daar nu, na een half jaar en 20 kilo, pas een beetje vanaf kom. 1x uit eten betekend niet dat je de rest van het weekend je ook gewoon vol mag proppen