Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Geef me een telefoonnummer waar jullie je deskundigheid hebben weggehaald. Geen links van artikelen. Een echt telefoonummer?
Ik ga mijn bronnen niet weergeven. Dus geloof het of niet. Maakt mij niets uit. Maar waarom moet ik steeds aantonen dat ik persoonlijk vaccinatie niet zo goed idee vind en jullie niets hoeven aan te tonen.
geef me meerdere telefoonnummers en daarna kom ik graag met mijn bevindingen terug. Mag per pb.
Dinopino schreef:Imandra ik zeg nergens dat ik meer kennis heb, integendeel. Ik zeg dat ik wetenschappelijke artikelen niet kan lezen. Moet ik daarom maar als een dom schaap alles geloven en wat mij artsen vertellen mag ik niet geloven want dat staat niet op internet zo.
Herhaal maar weer. Geef me een telefoonnummer want het is toch overduidelijk. Dus ik wacht:-)
Dinopino schreef:Ik heb al doktoren gesproken die me uitgelegd hebben dat vaccines niet veilig zijn en hun ervaring hebben gedeeld.
Wat je nu zegt is ik moet geen levende mensen op hun vakgebied geloven die met me praten, maar daarentegen wel dingen van het internet. De artsen die ik heb gesproken hebben mij ervan overtuigd dat inenten niet zo n heel goed idee is. Jullie beweren wat anders dus wil ik graag een arts spreken. Geen internetlinkjes. Ook geen you tube filmpjes ik wil gewoon een telefoonnummer. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn??
Dinopino schreef:Het is toch raar dat ik mensen spreek die totaal wat anders beweren en jullie me niemand kunnen geven die jullie gelijk geeft???
Dinopino schreef:Het is toch raar dat ik mensen spreek die totaal wat anders beweren en jullie me niemand kunnen geven die jullie gelijk geeft???
Dinopino schreef:Ik heb al doktoren gesproken die me uitgelegd hebben dat vaccines niet veilig zijn en hun ervaring hebben gedeeld.
Wat je nu zegt is ik moet geen levende mensen op hun vakgebied geloven die met me praten, maar daarentegen wel dingen van het internet. De artsen die ik heb gesproken hebben mij ervan overtuigd dat inenten niet zo n heel goed idee is. Jullie beweren wat anders dus wil ik graag een arts spreken. Geen internetlinkjes. Ook geen you tube filmpjes ik wil gewoon een telefoonnummer. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn??
Dinopino schreef:Raar ik vraag jullie wat nadat jullie van mij iets wilde. En antwoord is tegenvraag. Ik heb hier in duitsland doktoren gesproken. Persoonlijk die me ervan overtuigd hebben. Wat jullie met die namen zouden kunnen of willen is mij dan ook een vraagteken. Ik stel een hele simpele vraag, kom met een doktor die dat zegt wat jullie vinden. Dus ik zoek NIET naar mijn gelijk maar zoek naar jullie gelijk.
Dinopino schreef:Imandra ik ga geen namen geven van Duitse doktoren. En ze hebben niet met mij over wetenschappelijke rapporten gesproken. Maar ik heb geloof nu eindelijk iemand van jullie kant. Dus britt_xxx wanneer ze met mij wil pb graag.